Hitman2k Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hei folkens Jeg har nettopp kjøpt meg en samsung LE37R8 lcd tv. Jeg tenkte jeg skulle få koble den til pcen så jeg dro og kjøpte en DVI kable og en Dvi til vga adapter. Kobla dette her til men når jeg skrur på tven og tar den på pc mod så går tven i dvalemodus på en måte ingen ting fungerer. Jeg leste også inne her på forumet at man må laste ned nyeste drivern til skjermkorte. Har nivida 6600GT. Lasta ned det og innstallerte det men det fungerer ikke. Prøvde å se litt på innstillinger på skjermkorte osv men får ikke dette her helt til. Men er det også noe jeg må stille inn på tven/pcen for at det skal komme bilde ? eller hvordan fungerer dette? Kjører windows vista på maskinen min. Takk for alle svar og ha en fin julaften Mvh Hitman2k Endret 24. desember 2007 av Hitman2k Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvordan har du koblet? Dvi fra skjermkortet til Dvi kabel og deretter DVI til analog og inn i tven? Du må gå inn og sette Tven(skjermen) Som dual view, clone eller en ekstra skjerm. Høyre klikk på bakrunnen og så innstillger- så går du der du endrer oppløsninga. Resten ser du selv. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hvordan har du koblet? Dvi fra skjermkortet til Dvi kabel og deretter DVI til analog og inn i tven? Du må gå inn og sette Tven(skjermen) Som dual view, clone eller en ekstra skjerm. Høyre klikk på bakrunnen og så innstillger- så går du der du endrer oppløsninga. Resten ser du selv. Har koblet DVI til pc Og DVI til vga adapter til tv. Var inne på control panel og prøvde ut alle sammen singel,clone,dualview men ingen ting fungerte tven gikk fortsatt i dvalemodus når jeg satt den på pc mod. Men så står det at du kan søke etter skjermen hvis du ikke finner den der. Prøvd det og men den finner den ikke. Men det som er rart er at det er jo ikke noe andre måter å koble den på. Bak tven så det er værtfall riktig mener jeg . ???? Endret 25. desember 2007 av Hitman2k Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Burde det ikke heller vært- Dvi til vga fra pcen deretter vga kabel fram til tven? Ellers kan du kjøpe DVI-HDMI- så HDMI kabel til tven. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Det er sånn som du sier det . Dvi til vga fra pc og deretter vga kabel til tven. Jeg som surrer litt her ... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er sånn som du sier det . Dvi til vga fra pc og deretter vga kabel til tven. Jeg som surrer litt her ... Ok. Merkelig. Men er nok et eller annet med innstillingene.. Prøv å fikle litt. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Får dette her forsatt ikke til prøvd alt mulig nå. Tven går forsatt i dvalemodus. Det er riktig å sette den på source - pc ? Noen som kan ha noe ide på hva som kan være galdt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå