Gå til innhold

Skal guttene legge ned doringen?

hean

Skal gutter legge ned doringen?  

442 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja, selvfølgelig
      113
    • Nei, slettes ikke
      145
    • Kommer litt an på hvem som bor i husstanden
      115
    • Bryr meg ikke
      69

Anbefalte innlegg

Man kan vel ikke påstå at det ikke tar lang tid?

Tenk deg at du bruker 5 sekunder tilsammen på å ta ned dasslokket før bruk og opp dasslokket etter bruk.

Og du går på dass 4 ganger daglig ca. 5 x 4 = 20 sekunder daglig.

20 x 365 = 7300 / 60 / 60 = 2,03 t hvert eneste år.

Det er da ikke så mye med 2 t året, men det er da noe.

Gjør du dette i 70 år blir det 142,1 t. Noe som tilsvarer ca. 6 døgn.

Det synes jeg er overdrevent mye.

Jeg håper for din del at du prøver deg på en spøk nå, hvis ikke bør du begynne å regne på alle de andre "unødvendige" tingene vi mennesker gjør, du kan starte med bilbeltet...

Ja det var vel en liten spøk kanskje. Men angående bilbeltet så er jo det faktisk nyttig da det redder liv. Kan ikke huske å ha hørt noe om et dasslokk som redder liv? =) =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye av tiden du bruker på å håndtere dolokket kan du jo spare inn igjen ved f.eks. å skifte til en mer effektiv teknikk for å knyte skolissene, eller ved å oppgradere PC-en slik at den blir litt raskere i oppstarten og generelt. Her er det bare kreativiteten som setter grensene. :)

Lenke til kommentar
Nei eg bit faktiksk tåneglene mine så eg treng ikkje klippe dei. men viss eg hadde gjort så hadde eg hatt dasslåket opp slik at tåneglene ramla nedi dasslokket såklart!!! Æsj lar du dei liggje på toppen av lokket liksom??

Du syns det er ekkelt at det ligger igjen tånegler på dolokket, mens syns det er okei å bite

tåneglene dine?

dessuten kan du leggje badehandkede mange andre plasser. du kan seie mykje rart om dasslokket men at det er der for å leggje handklede på det er det dummaste eg har høyrd!!!

og eg kan ikkje fatte kva som skulle ha ramla nedi dassen!!!

Han sier da aldeles ikke at dolokket er der for at man kan legge håndkle sitt der, men at det er en ting man kan bruke det til.

Og hvis du har vært på et toalett med en hylle over doen så burde du vite at ting fort kan dette nedi.

Og til topic: Gutter skal legge ned doringen.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Dersom det er så for***** viktig å spare tid kan man jo droppe å poste i denne tråden. Det fører jo ikke frem ;)

Ved å lese skrive i denne tråden sparer man fort såpass mye tid at man kan lukke/åpne dolokket hvertfall i et halvt års tid... avhengig av person naturligvis og blære-/tarm-kapasitet.

Lenke til kommentar
Jeg haper jeg aldri ender opp med en jente som frykter dassvann eller har et arkaisk syn pa folkeskikk.

Nei du ender nok opp med noe helt unikt. Greien er jo ikke det at dere MÅ gjøre det. Det er bare litt ekstra koselig når dere gidder. Akkuratt som det er hyggelig at folk flytter seg på bussen for gamle folk og sier hei til kassadamen. Ikke en nødvendighet såklart, men koselig om folk har høflighet og hensyn nok til å gidde.

Lenke til kommentar
Jeg haper jeg aldri ender opp med en jente som frykter dassvann eller har et arkaisk syn pa folkeskikk.

Nei du ender nok opp med noe helt unikt. Greien er jo ikke det at dere MÅ gjøre det. Det er bare litt ekstra koselig når dere gidder. Akkuratt som det er hyggelig at folk flytter seg på bussen for gamle folk og sier hei til kassadamen. Ikke en nødvendighet såklart, men koselig om folk har høflighet og hensyn nok til å gidde.

Jeg er mer enn villig til a gjore det, bare det ikke forventes av meg, eller enda verre: det regnes som en selvfolge i sa stor grad at a ikke gjore det er direkte darlig gjort. Men sa er det mitt syn pa det meste som har med hoflighet a gjore. Hvis det ikke er frivillig sa er det meningslost.

Lenke til kommentar
Jeg legger alltid ned både doringen og lokket. Ikke bare av hensyn til eventuelle jenter som måtte forville seg inn på doen min, men også fordi det ser så mye bedre ut når lokket er på doen. Jeg synes ikke dassvann er så ekstremt digg.

Helt enig, gjør akkuratt det samme.

Lenke til kommentar
Jeg legger alltid ned både doringen og lokket. Ikke bare av hensyn til eventuelle jenter som måtte forville seg inn på doen min, men også fordi det ser så mye bedre ut når lokket er på doen. Jeg synes ikke dassvann er så ekstremt digg.

Hvordan ser dassvann ut hos deg da, ser det ille ut er det fordi du må vaske oftere....

Hos meg ser dassvann ut som alt annet vann :p

Lenke til kommentar

Hvordan ser dassvann ut hos deg da, ser det ille ut er det fordi du må vaske oftere....

Hos meg ser dassvann ut som alt annet vann :p

Det ser nok ganske rent ut her, men det er allikevel ikke spesielt digg med dassvann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...