Gå til innhold

Skal guttene legge ned doringen?


hean

Skal gutter legge ned doringen?  

442 stemmer

  1. 1. Hva synes du?

    • Ja, selvfølgelig
      113
    • Nei, slettes ikke
      145
    • Kommer litt an på hvem som bor i husstanden
      115
    • Bryr meg ikke
      69


Anbefalte innlegg

*Ta en sånn blå dunke som man bruker på vanndispensere.

*Skjær et passende stort hull i den ene plastveggen.

*Heng dunken på veggen, med tuten ned, med hullet i tissehøyde.

*Fest en slange fra tuten og la den andre enden ende opp i et sluk.

*Lim fast et ikke alt for finmasket gitter inne i dunken der tuten går.

*Sett en spruteflaske med vann i nærheten, og putt oppi noen urinalmints oppi ditt flunkende nye urinal!

 

Problem solved!

 

Eventuellt, piss i bidéen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt oppsiktsvekkende at såpass mange her inne mener at den ikke skal legges ned (i følge pollen). JA, den skal legges ned, ikke bare doringen, men lokket også. Skjønner ikke at det er så vanskelig. Ikke bare guttene som skal gjøre det, alle burde gjøre det. Ja, er selv gutt og gjør det uten å tenke meg om. Det tar liksom maks et sekund.

Lenke til kommentar
Ser ikke hvorfor det ansvaret ligger på mannen. Selv om kvinnfolkene slaver på kjøkkenet og rundt om med moppen, så kreves det vel ikke så veldig mye å slippe lokket ned. Verre for oss menn som må løfte det opp.

Fordi det er mannen som alltid løftar det opp? :roll:

Tøft å være mann gitt, og måtte løfte ein dassring heile tida.

Fordi flygende partikler lander pa tannkosten din og gir deg AIDS.

Fordi det er folkeskikk, ser betre ut og du slepp risikoen med å miste ting nedi (:p) og ikkje minst, dama blir nøgd.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

lol menr faktisk noen at en skal legge ned lokket også?! det er jo bare masse ekstra arbeid for alle å måtte ta opp lokket også for helvete! det er jo ingen som pisser eller driter med lokket nede!!! det betyr at vær gang noen skal på dass må en bruke mange sekunder på å legge opp og ned dasslåkke

Lenke til kommentar

Skal ikke legge meg borti denne givende diskusjonen nevneverdig, men fydæken hvor irriterende det er noen ganger at lokket ligger nede! Når man kommer løpende med en prærieulv i ræva, man skal få av seg buksa, låse døra og tiden er imot en stakkar, da er det jævla dasslokket mildt sagt i veien noen ganger!

Skulle vært fotocelle på dassen. JA til fornyelse av dass!

Lenke til kommentar

Neida, men det er ett hakk mindre irriterende. Det er mye lettere å få tak i ringen oppe og bare hive den ned, enn det er å få en finger på kun lokket når det er nede og vippe det opp.

Men dette er kun i de mest stressende øyeblikk da et eller annet sterkt krydder sørger for å gjøre avføringa i overkant flytende.

For en herlig tråd!

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
lol menr faktisk noen at en skal legge ned lokket også?! det er jo bare masse ekstra arbeid for alle å måtte ta opp lokket også for helvete! det er jo ingen som pisser eller driter med lokket nede!!! det betyr at vær gang noen skal på dass må en bruke mange sekunder på å legge opp og ned dasslåkke

 

[drittsekkmodus]

lol menr du også at det ikke er vits i å ta på seg bilbelte, vær gang en skal kjøre bil må en bruke mange sekunder på å ta det på!? Og hva er så vitsen med lokk på syltetøyglass, bruskorker og lignende, det er jo ingen som drikker av flaska med korken på?

[/drittsekkmodus]

 

Forresten er det en grunn til at toalettene kommer med et dolokk installert, det er fordi det skal brukes. Om dolokket hadde vært unyttig hadde jo ingen sløst penger på å kjøpe/lage dem, hadde de vel?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Utruleg kor mykje frustrasjon det er mogeleg å skape av noko så lite. Har lagt ned lokket i 21 år no og aldri vore ut for ein situasjon der eg fekk problemar med å ta det opp og ned før og etter bruk.

 

For meg er det like naturleg som å lukke kjøkkenskapet/skuffa når du er ferdig, skru korken på brusflaska, lukke døra når eg går ut.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Som enhver mann med respekt for seg selv bør gjøre, så legger jeg konsekvent ned både ring og lokk etter bruk. Det er slik jeg ønsker å finne toalettet når jeg selv entrer rommet, siden jeg synes det ser så mye mer innbydende ut da.

 

Det er for øvrig et must å legge ned lokket når en skal flushe ned etter seg, siden man ikke ønsker at det skal skvette vann og eventuelt fortynnet piss (som egentlig blir forsterket pga. homeopatiske effekter) utover gulv og tannbørster. Og det ekstra tidsforbruket dette medfører, er fullstendig neglisjerbart.

Lenke til kommentar
Utruleg kor mykje frustrasjon det er mogeleg å skape av noko så lite. Har lagt ned lokket i 21 år no og aldri vore ut for ein situasjon der eg fekk problemar med å ta det opp og ned før og etter bruk.

 

For meg er det like naturleg som å lukke kjøkkenskapet/skuffa når du er ferdig, skru korken på brusflaska, lukke døra når eg går ut.

viss du er 21 år og påstår at dui har lagt degt ned i 21 år så trur eg deet er ein løgn, fordi du brukte vel ikkje dassen når du var baby. ïkkje sånn for å ødeleggje poenget eller noke men

 

lol menr faktisk noen at en skal legge ned lokket også?! det er jo bare masse ekstra arbeid for alle å måtte ta opp lokket også for helvete! det er jo ingen som pisser eller driter med lokket nede!!! det betyr at vær gang noen skal på dass må en bruke mange sekunder på å legge opp og ned dasslåkke

 

[drittsekkmodus]

lol menr du også at det ikke er vits i å ta på seg bilbelte, vær gang en skal kjøre bil må en bruke mange sekunder på å ta det på!? Og hva er så vitsen med lokk på syltetøyglass, bruskorker og lignende, det er jo ingen som drikker av flaska med korken på?

[/drittsekkmodus]

 

Forresten er det en grunn til at toalettene kommer med et dolokk installert, det er fordi det skal brukes. Om dolokket hadde vært unyttig hadde jo ingen sløst penger på å kjøpe/lage dem, hadde de vel?

du kan ta med deg frekkheten din,trekka den ned i dassen, drita på den og så legga på dolokke over,

det er faktisk vits å ta på lokket til syltetøyglass, bruskorker og lignende fordi det har en funksjon i motsetning til å ta på dolokket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...