Gå til innhold

Skal guttene legge ned doringen?

hean

Skal gutter legge ned doringen?  

442 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja, selvfølgelig
      113
    • Nei, slettes ikke
      145
    • Kommer litt an på hvem som bor i husstanden
      115
    • Bryr meg ikke
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor det en kvinne i huset, skal selvfølgelig denne legges ned slik at de slipper å gjøre dette selv. En generell lov for alle gentlemen.. :)

Så du påstår at over 1/3 av debattantene her ikke er gentlemen du?

Ja. Noe galt med det? For meg virker det etisk riktig å gjøre det om det er en kvinne som bor i huset. Er da ikke noe problem å legge ned doringen etter seg? Ser mye bedre ut i tillegg.

Lenke til kommentar
Bor det en kvinne i huset, skal selvfølgelig denne legges ned slik at de slipper å gjøre dette selv. En generell lov for alle gentlemen.. :)

Ja. Noe galt med det? For meg virker det etisk riktig å gjøre det om det er en kvinne som bor i huset. Er da ikke noe problem å legge ned doringen etter seg? Ser mye bedre ut i tillegg.

Kommer an på øyet som ser. Pollen taler for seg selv.

Lenke til kommentar
Jepp, så den pollen er egentlig et ganske dårlig argument.. :p

Da er kanskje hele denne tråden meningsløs, siden den foregår på dette forumet?

Tja, den viser jo det den er ment for å vise. Hva forumbrukerne mener.

Det betyr ikke at det svaret som får flest stemmer er mest riktig ;) Men nå finnes det vel ikke akkurat noe riktig eller galt svar her.

Lenke til kommentar
Kan ha noe med at gjennomsnittsalder og kjønn på hvem som er stemt sikkert er ca 14år gammel gutt :p

Ja, hvorfor er det så mange tenåringer på internett forresten? Skikkelig plagsomt :p

Men vi må huske at den viktigste forskjellen mellom folk er intelligens og personlighet. I hvert fall etter at hjernen er ferdig utviklet, rundt 18 års alderen.......... :mrgreen:

dette var en avsporing........

Lenke til kommentar

Etisk riktig, faktisk. Det far en si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...