Gå til innhold

Skal guttene legge ned doringen?

hean

Skal gutter legge ned doringen?  

442 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja, selvfølgelig
      113
    • Nei, slettes ikke
      145
    • Kommer litt an på hvem som bor i husstanden
      115
    • Bryr meg ikke
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange tror dere egentlig tar opp ringen hvis den allerede ligger nede?
Du tar ikke opp ringen før du tisser?

Har du virkelig problemer med å treffe med ringen nede? Hullet er jo fortsatt mer enn stort nok med mindre du har en unaturlig svær stråle.

Jeg tisser gjerne 2-3 ganger til dagen. Om jeg skulle hatt lokket nede hver eneste gang, ville det selvfølgelig hendt at jeg traff det, det innrømmer jeg gjerne. Det finnes jo også ting som påvirker "aimen" (søvn/alkohol, jeg drikker dog ikke).
Lenke til kommentar
Hvor mange tror dere egentlig tar opp ringen hvis den allerede ligger nede?
Du tar ikke opp ringen før du tisser?

Har du virkelig problemer med å treffe med ringen nede? Hullet er jo fortsatt mer enn stort nok med mindre du har en unaturlig svær stråle.

Jeg tisser gjerne 2-3 ganger til dagen. Om jeg skulle hatt lokket nede hver eneste gang, ville det selvfølgelig hendt at jeg traff det, det innrømmer jeg gjerne. Det finnes jo også ting som påvirker "aimen" (søvn/alkohol, jeg drikker dog ikke).

Selvfølgelig, men atter en gang så var poenget mitt; er ikke det bedre at vi holder det oppe, så tar jentene det ned selv, så vet de at ingen har vært uforsiktige?

Lenke til kommentar

Har så jævlig rå dass hjemme, at om man slipper dolokket så smeller det ikke på plass som det skal gjøre. Neida.

Dette dolokket (og følgelig også doringen) motstridet fysikkens lover ved hjelp av noe mekanisk fiksfakseri, så det gli sakte på plass og legger seg flat uten et smell.

Skuffende! Skal jeg først har ned doringen skal det faenmeg gjøres med brask og bram! Det blir jo rene salutten om man tar i litt ekstra. :fun:

Jaja, alt var bedre før i tida...

Lenke til kommentar
Hva om man alltid sitter å pisser da? Er det litt tvilsomt?

Nei. Det er lettere, renere og mer hygienisk for miljøet rundt. Samtidig er det skadelig og "helsefarlig" for mannfolk å stå og urinere.

Ja, og derfor gjør alle det fordi om. Spørsmålet er vel, hvor skadelig og helsefarlig er det.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det farlig å stå og pisse da? Har jeg aldri hørt noen ting om :hmm:

Det er enklest å bare sitte å pisse. Er jeg på besøk hos en jente så setter jeg meg heller ned i fare for å kanskje søle litt ved å stå. Da er jo hele problemet løst. Er ringen oppe så sier det seg selv. Tar ikke i den i det hele tatt. Men må innrømme at jeg legger faktisk ned lokket etter å ha tatt det opp av den ene grunn å glede en eventuell dame som måtte komme etter meg på doen. Liker å tenke på at jeg gjør noe bra for de ;)

Det med at det er uhygienisk å trekke ned uten lokk på har jo med at det ofte spruter litt ut fra doen når man trekker ned i enkelte dasser. Ergo så kommer det bakterier som spruter ut over ringen og ut på gulvet rundt. Det kan vel betraktes som uhygienisk til en viss grad. Kan ikke komme med noe kilde for det utenom vanlig logisk tankegang og erfaring på at det "skvetter" litt av dassen til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...