Gå til innhold

Skal guttene legge ned doringen?

hean

Skal gutter legge ned doringen?  

442 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja, selvfølgelig
      113
    • Nei, slettes ikke
      145
    • Kommer litt an på hvem som bor i husstanden
      115
    • Bryr meg ikke
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal legge ned ringen, lokket og så dra i snora. Det er mest hygienisk og ser betre ut enn ein åpen dass. EOD!

Takk!

Når folk har vært på do hos oss og jeg ser dolokket ikke er nede, får jeg frysninger. Syns det gjenspeiler dårlig oppgragelse :p Ser uansett grelt stygt ut hvis lokket ikke er nede.

Lenke til kommentar
Takk!

Når folk har vært på do hos oss og jeg ser dolokket ikke er nede, får jeg frysninger. Syns det gjenspeiler dårlig oppgragelse :p Ser uansett grelt stygt ut hvis lokket ikke er nede.

Vel, hva har man kamera på toalettet til? Sjekk opptaket og kast ut vedkommende på livsttid(eller til vedkommende har lært seg folkeskikk).

Men seriøst, hva gjør man når man er borte(ikke hos noen private toaletter) og skal pisse/drite og setet er nede/oppe? For eks, man skal pisse, og toalettet er skitten. Tar man da først og løfter ringen for så å ta i snabben, eller lar man den ligge? Evnt, man bare mååååå drite. Legger man da ned ringen? Personlig unngår eg det meste, hvertfall å drite andre steder enn hjemme. Og når eg er på offentlige toaletter tar eg i minst mulig.

Lenke til kommentar
Er faktisk utrolig uhygiensk å ha tannbørsten mindre enn 2 meter fra doen. The ring stays down. Slipper jeg å løfte den når jeg skal pisse. 1 kalori spart. :)

Myth Busted .

Mythbusters kunne ikke påvise noe bakteriespredning fra toalettet til noen gjenstander i samme rom .

så hygene har ikke noe med saken og gjøre , de hadde 50 tannbørster ( i vertfall mange ) plassert i et lite bad som ble brukt av hele MB crewet i en lengre perioder , selv ikke tannbørsten rett ved toalettet hadde noe mer bakterier på seg en kontrollbørsten .

men du kan jo alltids finne en kilde som sier noe annet , det samme går for alle dere andre som sier det samme .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg føler alltid personen som har besøkt toalettet før meg skjuler noe hvis lokket er nede. Jeg tør liksom ikke tenke på hvilke fandenivolske ekskrementer han har lagt igjen, hvis han tar det steget å slenge lokk på det hele.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Takk!

Vel, hva har man kamera på toalettet til? Sjekk opptaket og kast ut vedkommende på livsttid(eller til vedkommende har lært seg folkeskikk).

Men seriøst, hva gjør man når man er borte(ikke hos noen private toaletter) og skal pisse/drite og setet er nede/oppe? For eks, man skal pisse, og toalettet er skitten. Tar man da først og løfter ringen for så å ta i snabben, eller lar man den ligge? Evnt, man bare mååååå drite. Legger man da ned ringen? Personlig unngår eg det meste, hvertfall å drite andre steder enn hjemme. Og når eg er på offentlige toaletter tar eg i minst mulig.

At du mener jeg har kameraer på doene våre fordi jeg legger merke til hvem som lar dolokket ligge, og ikke? haha, det hender jeg går på do etter noen av kameratene mine, vet du :)

Du kan alltids ta opp lokket med dopapir, og så urinere med snabben. Å drite på offentlige steder er noe de fleste prøver å unngå regner jeg med, meg inkludert. Men hvis man må, kan man lage et "sete" av dopapir" og sitte å kose seg :p Evt finne en annen doss!

Lenke til kommentar

Skjønner bare ikke hvorfor jentene vil at guttene skal ta ned doringen etter at de er ferdig og pisse. Dere klager jo over at vi er 'så fæl til å søle' - er ikke det da bedre at ringen forblir oppe, så er dere i hvert fall sikker på at vi ikke har pissa på den? Hvor mange tror dere egentlig tar opp ringen hvis den allerede ligger nede?

Lenke til kommentar
Skjønner bare ikke hvorfor jentene vil at guttene skal ta ned doringen etter at de er ferdig og pisse. Dere klager jo over at vi er 'så fæl til å søle' - er ikke det da bedre at ringen forblir oppe, så er dere i hvert fall sikker på at vi ikke har pissa på den? Hvor mange tror dere egentlig tar opp ringen hvis den allerede ligger nede?

Seriøst. Dersom ringen MÅ tas opp fordi det blir søl av å stå så er det pokker meg på tide å sette seg.

Lenke til kommentar
Har du virkelig problemer med å treffe med ringen nede? Hullet er jo fortsatt mer enn stort nok med mindre du har en unaturlig svær stråle.

Det er vel mer slik at de fleste her foratår at det ikke bare er selv hovedstrålen som skvetter men at det også kommer en del utenom i tillegg til når det treffer vannet/porselenet. Da er det faktisk uansett greit og hygienisk at doringen er opp....

Lenke til kommentar
Har du virkelig problemer med å treffe med ringen nede? Hullet er jo fortsatt mer enn stort nok med mindre du har en unaturlig svær stråle.

Det er vel mer slik at de fleste her foratår at det ikke bare er selv hovedstrålen som skvetter men at det også kommer en del utenom i tillegg til når det treffer vannet/porselenet. Da er det faktisk uansett greit og hygienisk at doringen er opp....

Akkurat. Og som jeg skrev i første posten min, er ikke det greit at ringen står oppe, så de vet at ingen har pissa på den i hvert fall? Det er i hvert fall ingen tar den ned, pisser og setter den opp igjen (av gutter i hvert fall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...