Gå til innhold

Skal guttene legge ned doringen?

hean

Skal gutter legge ned doringen?  

442 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja, selvfølgelig
      113
    • Nei, slettes ikke
      145
    • Kommer litt an på hvem som bor i husstanden
      115
    • Bryr meg ikke
      69

Anbefalte innlegg

viss du har tannbørsten nærme doen så burde du kanskje legge ned lokket før du trekker ned fordi at viss ikke pusser du tennene dine med bakterier fra dassen. nei jeg gjør det ikke men så har jeg tanbørsten langt unna og den har en vegg i mellom den og dassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal vi legge ned doringen, når kjerringene ikke legger den opp igjen?

Helt enig, de skriker ut likestilling helt til det er nå som ikke passer dem helt...

Ta forgjengermannen på skiltet for eksempel, han hadde "hatt" derfor var det en mann og skiltet ble byttet ut.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dette har jeg tenkt på selv faktisk. Opptil flere ganger.

Selvsagt skal vi ikke legge ned doringen!

Hvorfor?

#1 Gutter flest går oftere på do enn jenter.

#2 Det er lettere å faktisk legge ned en doring enn å ta den opp.

#3 Det finnes altfor mange late gutter som prøver å sikte i stedet for å ta ringen opp. Med varierende hell.

Jeg har aldri skjønt hvorfor mange konsekvent lar doringen være nede, fordi jeg tar den konsekvent opp.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Altså, om det er kun snakk om selve doringen er det lite vits, da kan personen som kommer etter legge den ned om ønskelig, men jeg mener at alle burde lukke ned dolokket etter seg, da det er mye mer hygienisk og "pent". Om kvinnene ikke lukker ned dolokket etter seg kan de heller ikke kreve at mennene skal legge ned doringen.

Lenke til kommentar
Dette har jeg tenkt på selv faktisk. Opptil flere ganger.

Selvsagt skal vi ikke legge ned doringen!

Hvorfor?

#1 Gutter flest går oftere på do enn jenter.

#2 Det er lettere å faktisk legge ned en doring enn å ta den opp.

#3 Det finnes altfor mange late gutter som prøver å sikte i stedet for å ta ringen opp. Med varierende hell.

Jeg har aldri skjønt hvorfor mange konsekvent lar doringen være nede, fordi jeg tar den konsekvent opp.

#4 Jenter går på do sammen, Og da kan de dele på arbeidet.

Lenke til kommentar

Legger alltid ned selve lokket før jeg trekker ned(det er hygienisk på trynet å ikke gjøre det), men vil definitivt aldri gjøre det fordi kvinnfolk skaper seg - da tar jeg heller lokket og ringen opp etter at jeg har trukket ned på pur faen. :)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvorfor skal ringen i det hele tatt åpnes?

Kanskje fordi man ikke skal tisse på den....

Man tisser ikke på den om man sitter ... hva er greia med å stå anyways? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lol ... sitter du i pissoaret òg?

Jeg bruker ikke pissoar ... rett og slett. Sitte, eller holde seg, høres kanskje rart ut for noen, men jeg liker ikke å stå når jeg skal pisse.

Lenke til kommentar

Doringen skal stå i den posisjonen du brukte den i, noe annet blir bare for dumt.

Det virkelige problemet er folk som ikke tar dokosten fatt når man legger igjen bremsespor! DET er ekkelt.

Er selvfølgelig verst når man ikke trekker ned etter seg, men det håper jeg inderlig at ingen gjør med vilje.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...