Gå til innhold

Skal guttene legge ned doringen?

hean

Skal gutter legge ned doringen?  

442 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja, selvfølgelig
      113
    • Nei, slettes ikke
      145
    • Kommer litt an på hvem som bor i husstanden
      115
    • Bryr meg ikke
      69

Anbefalte innlegg

Mener jeg har sett en slik tråd tidligere men har ikke funnet den igjen.

Spørsmålet er enkelt, skal guttene legge ned doringen etter de har vært på do eller skal alle dotrengende legge doringen i den posisjon som passer best?

Personlig mener jeg at hvis guttene vil ha doringen opp mens den er nede så skal vi ha den opp selv.

På samme måte må jentene ha ned doringen selv hvis de skal ha den ned!

Er det ikke likestilling da?

Lager denne tråden med grunnlag i en diskusjon i huset her.....

Edit:

Takker så mye for poll i tråden.... :thumbup:

Edit 2:

På vegne/oppfordring av en annen debattant, ønsker vi en poll i tillegg. Håper det lar seg gjøre ;)

Når me først er inne på saken, skulle gjerne sett ein undersøkelse for å avdekke kvifor folk vil ha ringen (og eventuelt lokket) nede. Er det av praktiske, estetiske hensyn eller av høfflighet/folkeskikk?

Me har mogegeleheiten til å opprette fleire undersøkelser i samme tråd, men det må eventuelt du som trådstarter godkjenne. For meg kunne eg tatt opp og ned lokket 5 ganger utan at det plaga meg nevneverdig så lenge det er på plass både før og etter.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv så har jeg en tendens til og legge den ned etter meg... er jo ikke så mye arbeid og legge den ned... men synes jo også att det burde vært likestilling også her...

egentlig så burde vi legge ned do lokket også, det ser jo penest ut, og da blir det like mye arbeid for alle kjønn :p

Lenke til kommentar
Jeg har så lenge jeg kan huske lagt ned både doringen og dolokket etter meg, skjønner ikke helt hva som er så vanskelig med det. Er litt uappetittelig å la dolokket være oppe når man ikke bruker doen mener jeg. Jeg er forresten gutt

Ikke noe som er vanskelig med det, omtrent like lite arbeid som å ha doringen opp....

Når det blir uapetittelig er det vel på tide å vaske doen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg sitter på dass, og jeg legger ned do-lokket og trekker i snora når jeg er ferdig. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så vanskelig å lukke ned lokket, "Jeg begynner å legge den ned når kjerringene begynner å sette det opp etter seg" blir litt for dumt så lenge det er mer naturlig med et lukket do-lokk. Det er en grunn til at lokket er der liksom.

Lenke til kommentar
Jeg har så lenge jeg kan huske lagt ned både doringen og dolokket etter meg, skjønner ikke helt hva som er så vanskelig med det. Er litt uappetittelig å la dolokket være oppe når man ikke bruker doen mener jeg. Jeg er forresten gutt

Ikke noe som er vanskelig med det, omtrent like lite arbeid som å ha doringen opp....

Når det blir uapetittelig er det vel på tide å vaske doen?

Doen vår er ikke full av bremsespor og tissevann, men syntes allikevell det ikke er noe særlig å skulle gå på badet for å vaske hendene eller pusse tennene og ha fri sikt ned i doen, men alle har vel hver sin mening om hva de syntes er apetittelig og ikke, jeg mener det er lite med en do som er apetittelig. Vasken vår er rett ved siden av doen, så skal man noe der ser man doen uansett.

Endret av Smeltelim
Lenke til kommentar
Jeg sitter på dass, og jeg legger ned do-lokket og trekker i snora når jeg er ferdig. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så vanskelig å lukke ned lokket, "Jeg begynner å legge den ned når kjerringene begynner å sette det opp etter seg" blir litt for dumt så lenge det er mer naturlig med et lukket do-lokk. Det er en grunn til at lokket er der liksom.

Doen vår er ikke full av bremsespor og tissevann, men syntes allikevell det ikke er noe særlig å skulle gå på badet for å vaske hendene eller pusse tennene og ha fri sikt ned i doen, men alle har vel hver sin mening om hva de syntes er apetittelig og ikke, jeg mener det er lite med en do som er apetittelig. Vasken vår er rett ved siden av doen, så skal man noe der ser man doen uansett.

Vi snakker her om ringen, ikke lokket!

Og at ringen skal ned fordi jentene ikke vil ha den ned selv.....

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...