Gjest Gjest_G88 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Sitter her på julaften og klarer ikke å få eksen utav hodet. Det begynner å bli en del måneder siden vi ble enige om at det ikke fungerte lenger siden hun hadde mistet følelsene for meg. Problemet var også at hun begyndte å få følelser for andre gutter. Forholdet våres var det første for begge, så hun har vel begyndt å lure på hvordan andre forhold kan være. I den første tiden var jeg veldig sutrete og maste mye på henne. Hun fikk se at jeg tok det tungt, og jeg overnattet hos henne flere ganger for å få trøst. Etter en stundt med tenking fant jeg ut at noe av grunnen til at hun mistet følelsene for meg var nok at jeg hadde tatt meg for lite tid til henne og tatt henne for gitt. Så jeg stelte i stand et par dater hjemme hos meg med romantisk middag, massasje og hjelp til skolearbeid. Når hun skulle overnatte hos meg etter vi hadde vært på en fest stelte jeg i stand masse for henne når vi kom igjen, og vi tilbragte hele helgen sammen. I denne tiden fant jeg ut at det aldri kom til å funke vist jeg hele tiden var der for henne, i den perioden hun er i livet sitt nå så føler jeg at hun søker en del spenning. Og når jeg er en gutt som heller tilbyr solidaritet, så sier det seg selv at det ikke går så bra. Så etter denne helgen så fant jeg ut at jeg skulle prøve å være litt kostbar. Og ba da om en tenkepause for å kunne holde litt avstand slik at hun kom til å savne meg. Dette viste seg egentlig ikke å være så lurt, da hun i ettertid har sakt at hun følte forholdet var på gli igjen, men mistet gnisten når hun fikk høre at jeg tok sammenkomsten litt tungt og ba om tenketid... Så nå i førjulstiden har ting egentlig vært veldig preget av at jeg ofrer alt for henne, men dette er jo noe som aldri kommer til å funke etter min mening... Om jeg spiller kostbar og lar vær å sende henne meldinger, ikke være den som snakker først på msn og lar hun ta initiativet til samvær...så dette meldingene med "savner deg" inn etter et par dager.. Men problemet mitt er at jeg har problemer med å spille kostbar i lengden, klarer det i noen dager...men så blir jeg tøffelhelt igjen! Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, er vel kanskje bare for å få klarnet hodet litt med alle tankene som sitter inne. Jeg snakker veldig mye med venner om detter, så de synes sikkert at jeg maser alt for mye om det. Men i dag så har jeg ikke så veldig mangen å mase på, så er vel derfor jeg skriver her antar jeg! Men har dere noen forslag til hva kan jeg gjøre for å være mer kostbar, over lengre tid? Eller syns dere jeg bør egentlig gi opp hele greia? Jeg har ikke noe problem med å komme i kontakt med andre jenter, men føler ikke at det er det jeg ønsker! Selvom jeg har vurdert tanken på ny dame, er det kun for å gjøre eksen sjalu egentlig! Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Sitter her på julaften og klarer ikke å få eksen utav hodet. Det begynner å bli en del måneder siden vi ble enige om at det ikke fungerte lenger siden hun hadde mistet følelsene for meg. Problemet var også at hun begyndte å få følelser for andre gutter. Forholdet våres var det første for begge, så hun har vel begyndt å lure på hvordan andre forhold kan være. I den første tiden var jeg veldig sutrete og maste mye på henne. Hun fikk se at jeg tok det tungt, og jeg overnattet hos henne flere ganger for å få trøst. Etter en stundt med tenking fant jeg ut at noe av grunnen til at hun mistet følelsene for meg var nok at jeg hadde tatt meg for lite tid til henne og tatt henne for gitt. Så jeg stelte i stand et par dater hjemme hos meg med romantisk middag, massasje og hjelp til skolearbeid. Når hun skulle overnatte hos meg etter vi hadde vært på en fest stelte jeg i stand masse for henne når vi kom igjen, og vi tilbragte hele helgen sammen. I denne tiden fant jeg ut at det aldri kom til å funke vist jeg hele tiden var der for henne, i den perioden hun er i livet sitt nå så føler jeg at hun søker en del spenning. Og når jeg er en gutt som heller tilbyr solidaritet, så sier det seg selv at det ikke går så bra. Så etter denne helgen så fant jeg ut at jeg skulle prøve å være litt kostbar. Og ba da om en tenkepause for å kunne holde litt avstand slik at hun kom til å savne meg. Dette viste seg egentlig ikke å være så lurt, da hun i ettertid har sakt at hun følte forholdet var på gli igjen, men mistet gnisten når hun fikk høre at jeg tok sammenkomsten litt tungt og ba om tenketid... Så nå i førjulstiden har ting egentlig vært veldig preget av at jeg ofrer alt for henne, men dette er jo noe som aldri kommer til å funke etter min mening... Om jeg spiller kostbar og lar vær å sende henne meldinger, ikke være den som snakker først på msn og lar hun ta initiativet til samvær...så dette meldingene med "savner deg" inn etter et par dager.. Men problemet mitt er at jeg har problemer med å spille kostbar i lengden, klarer det i noen dager...men så blir jeg tøffelhelt igjen! Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, er vel kanskje bare for å få klarnet hodet litt med alle tankene som sitter inne. Jeg snakker veldig mye med venner om detter, så de synes sikkert at jeg maser alt for mye om det. Men i dag så har jeg ikke så veldig mangen å mase på, så er vel derfor jeg skriver her antar jeg! Men har dere noen forslag til hva kan jeg gjøre for å være mer kostbar, over lengre tid? Eller syns dere jeg bør egentlig gi opp hele greia? Jeg har ikke noe problem med å komme i kontakt med andre jenter, men føler ikke at det er det jeg ønsker! Selvom jeg har vurdert tanken på ny dame, er det kun for å gjøre eksen sjalu egentlig! Du har min medfølelse, det er bestandig tøft å skille lag med en man er glad i, ihvertfall når det gjelder den første. Mitt råd er at du rett og slett må være hard imot deg selv for jeg tror ikke du har noe å tjene på at hun tror at hun bare kan komme tilbake når HUN vil, det beste er vell egentlig å la henne få jobbe med seg selv å komme fram til hva hun egentlig vil. Hvis hun ikke føler 100% for å være sammen med deg, synes du da det er verdt å satse alt på, bør ikke du være 100% i tankene hennes hele tiden for at det skal være verdt å satse på? Det er helt forferdelig å ha vondt i magen pga kjærlighetssorg, men heldigvis så går det over etter en stund. For hver dag som går så gjør det litt mindre vondt, så meng deg med venner og familie får å få noe annet å tenke på så går det bra til slutt. Er ikke sikkert at dette svaret er noe særlig til hjelp, men jeg tenkte jeg kunne svare på det allikevell, for sannheten er ikke bestandig så hjelpsom akkurat der og da Lenke til kommentar
Gjest Gjest_88 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Du har min medfølelse, det er bestandig tøft å skille lag med en man er glad i, ihvertfall når det gjelder den første.Mitt råd er at du rett og slett må være hard imot deg selv for jeg tror ikke du har noe å tjene på at hun tror at hun bare kan komme tilbake når HUN vil, det beste er vell egentlig å la henne få jobbe med seg selv å komme fram til hva hun egentlig vil. Hvis hun ikke føler 100% for å være sammen med deg, synes du da det er verdt å satse alt på, bør ikke du være 100% i tankene hennes hele tiden for at det skal være verdt å satse på? Det er helt forferdelig å ha vondt i magen pga kjærlighetssorg, men heldigvis så går det over etter en stund. For hver dag som går så gjør det litt mindre vondt, så meng deg med venner og familie får å få noe annet å tenke på så går det bra til slutt. Er ikke sikkert at dette svaret er noe særlig til hjelp, men jeg tenkte jeg kunne svare på det allikevell, for sannheten er ikke bestandig så hjelpsom akkurat der og da Neij, du har helt rett i det. Så lenge hun vet hun kan komme tilbake når hun selv vil, kommer hun ikke til å komme tilbake....med det første vertfall! Det er og et problem, for jeg kan se for meg å være sammen med henne selvom jeg ikke er 100% i tankene hennes som du sier. Forholdet våres har vært ganske stabilt og ensformig, og føler at usikkerheten om at vi ikke kun tenker på den hadde bringt oss nærmere. Men da måtte det vel i tilfelle vært gjensidig, noe jeg ikke kan påstå at det er nå.... Takker så mye for svaret!=) Lenke til kommentar
King Arthur Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du har min medfølelse, det er bestandig tøft å skille lag med en man er glad i, ihvertfall når det gjelder den første.Mitt råd er at du rett og slett må være hard imot deg selv for jeg tror ikke du har noe å tjene på at hun tror at hun bare kan komme tilbake når HUN vil, det beste er vell egentlig å la henne få jobbe med seg selv å komme fram til hva hun egentlig vil. Hvis hun ikke føler 100% for å være sammen med deg, synes du da det er verdt å satse alt på, bør ikke du være 100% i tankene hennes hele tiden for at det skal være verdt å satse på? Det er helt forferdelig å ha vondt i magen pga kjærlighetssorg, men heldigvis så går det over etter en stund. For hver dag som går så gjør det litt mindre vondt, så meng deg med venner og familie får å få noe annet å tenke på så går det bra til slutt. Er ikke sikkert at dette svaret er noe særlig til hjelp, men jeg tenkte jeg kunne svare på det allikevell, for sannheten er ikke bestandig så hjelpsom akkurat der og da Neij, du har helt rett i det. Så lenge hun vet hun kan komme tilbake når hun selv vil, kommer hun ikke til å komme tilbake....med det første vertfall! Det er og et problem, for jeg kan se for meg å være sammen med henne selvom jeg ikke er 100% i tankene hennes som du sier. Forholdet våres har vært ganske stabilt og ensformig, og føler at usikkerheten om at vi ikke kun tenker på den hadde bringt oss nærmere. Men da måtte det vel i tilfelle vært gjensidig, noe jeg ikke kan påstå at det er nå.... Takker så mye for svaret!=) Bare gjør som du gjorde for og få henne sammen med deg=] Bare si til henne at du elsker henne mer enn før=D Også flørt mye=) Finn noen av de andre trådene som handler om slike ting om forelskelse og sånt=] Der får du mye hjelp=] Men pass på og ikke vær for innpåsliten Det er det viktigste nesten Lykke til=) -Sindre_Nyberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå