MrL Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sorry, men jeg skjønner det ikke, hva er vitsen med å lage et identisk mafiaspill som allerede ligger ute tusenvis av andre steder, som kun er oversatt, skiftet navn og logo på? Hadde du faktisk lagd det på bunn av helt selv hadde jeg vært imponert, men kopiering er bare failed. Skal man lykkes med mafia spill i disse dager bør man tenke nytt. Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Spillet er BRA... Jeg het(er) Frudrik, ble nettop DA(Deaktivert). Det dårlige med spillet er Admin og Modsa. Jeg hadde sagt ifra om at min fetter som hos meg og vi hadde samme passord, men fordiom ble vi DA. Det eneste som er dårlig med det er at man blir Deaktivert litt veldig for fort og Cenezo tror at det ikke finnes noen boter, men det gjør det. Noen som er umulige og ta og noen andre som er auto. Bra spill Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Spillet er BRA... Jeg het(er) Frudrik, ble nettop DA(Deaktivert). Det dårlige med spillet er Admin og Modsa. Jeg hadde sagt ifra om at min fetter som hos meg og vi hadde samme passord, men fordiom ble vi DA. Det eneste som er dårlig med det er at man blir Deaktivert litt veldig for fort og Cenezo tror at det ikke finnes noen boter, men det gjør det. Noen som er umulige og ta og noen andre som er auto. Bra spill Enig med at Modsa er litt for kjappa til og DA folk, men som sagt; de er loven btw er Nopros Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er litt bra, men når du vellykket stjeler fra en gammel dame og får 14kr, da blir jeg irritert. Og det er jo en kopi av Nordicmafia, som er veldig bra.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hah så kidnapp en unge isteden Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Meldte meg inn nå, får se om dette blir interessant Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Meldte meg inn nå, får se om dette blir interessant Hva er ditt navn? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor skal jeg si det? Skal du drepe meg eller no? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor funker ikke forumet? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvorfor skal jeg si det? Skal du drepe meg eller no? Neida Bare lurer jeg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Damn! er visst ikke min dag på MH i dag nei Tapte 643 mill på terninger, og så klarte jeg og selge luftgeværet Vurderer og slutte Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lurer jeg også på, jeg som hadde tenkt å prøve ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lurer jeg også på, jeg som hadde tenkt å prøve ^^ Funka for en halvtime siden Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Lurer jeg også på, jeg som hadde tenkt å prøve ^^ Funka for en halvtime siden Nå funker det Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dette her er jo helt konge hvis du faktisk har laget det selv. De andre onlinespillene som dette er det jo faktisk folk som jobber med å oppdatere og drifte. Bra jobba Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hehehhehehe...Var som en annen på forumet sa forleden, så fort folk lærer seg "if og echo", så skal de lage et spill. Et spill begås jo ut på mye mer enn bare noen spørringer. Endret 4. januar 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 weey, der var jeg død :/ Er tilbake som Cupido Jeg var Nopros og var Don^^ Lenke til kommentar
Colinex Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har spilt mafiaenshevn ble Don, jeg het ColinexII Lenke til kommentar
starstian Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg kan bli med i spillet hvis jeg kan få være det høyeste ranken og det høyeste pengene på spillet kanskje kuler hadde vært fint. kan jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå