BonoU2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva skiller dette spillet fra NordicMafia og andre lignende spill? Med unntak av navnet? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ikke veldig mye, selv om jeg ikke har spilt, bare såvidt testet det. Men credz til trådstarter som ikke er veldig gammel, og har fått til å lage dette spillet. Imponerende Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ikke veldig mye, selv om jeg ikke har spilt, bare såvidt testet det. Men credz til trådstarter som ikke er veldig gammel, og har fått til å lage dette spillet. Imponerende Med "ikke veldig mye" mener du vel "ikke en dritt", sant? Dermed fortjener ikke trådstarter noe kredz i det hele tatt, for skal du først lage en rip-off, så bør det i det minste ikke være DÅRLIGERE enn det man prøver å plagiere! Det værste er at gramatikken på siden er dårlig, noe som virker uproft og forsterker det dårlige inntrykket vi som besøker siden får. HVORFOR lagde trådstarter den siden? Hvorfor bruke massevis av tid på noe så idiotisk? Hadde det hatt et SNEV av originalitet så hadde det vært greit, men dette er bare latterlig. Og "Mafians Hevn" ? Hva er greia der? Det høres døvt ut, og ikke gir det mening heller. Merker jeg blir irritert her jeg sitter. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skjønner hva du mener, ingen grunn til å bli irritert. Når jeg sa at trådstarter fortjener credz, siktet jeg ikke til ideen bak spillet, men heller til at han har greid å få til å lage et slikt spill, programmere osv. Dette med å programmere og lage slike spill er noe jeg kan lite/ingenting om, derfor synes jeg at det er imponerende at han har fått det til, tross lav alder. Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Tror ikke at du skal snakke, du vet jo ingenting. Du har til og med ikke fått med deg hva spillet heter, så du har tvilsom prøvd å spille det. Om du hadde prøvd det en stund og lært deg det ville du fort sett at det er noen unike sider med MH. Og er MH "ripoff" av NM? Nei, det finnes over 100 mafiaspill online. Desuten så er MH sikrere en NM, det er mye mindre sikkerhetsfeiler. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Du var 15 år? litt morro siden betingelsene sier: §1.9: Annbefalt aldersgrense er 16 år og over. Men ellers synes jeg du kan være stolt over siden. Endret 24. august 2008 av zl33p Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Takk :!: Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tror ikke at du skal snakke, du vet jo ingenting. Du har til og med ikke fått med deg hva spillet heter, så du har tvilsom prøvd å spille det. Jeg skrev "Mafians Hevn" i stedet for "Mafiaens Hevn", altså åpenbart en liten skrivefeil. Men det forandrer ikke det faktum at "Mafiaens Hevn" er et tragisk dårlig navn, som heller ikke gir mening i det hele tatt. Skal mafiaen hevne noe? Hva er greia? Og er MH "ripoff" av NM? Nei, det finnes over 100 mafiaspill online. Jeg skrev "Hva skiller dette spillet fra NordicMafia og andre lignende spill?". Du må virkelig lære deg å lese hele setninger. Forresten er det jo vidunderlig at du tar ansvar da, og skaper noe kreativt og originalt! Lenke til kommentar
Greblak Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Om man ser bort ifra kanskje litt mangel på ferske ideer og konsepter, samt et par skrivefeil her og der synes jeg dette spillet er godt laget til å komme fra en 15-åring Har mange ting jeg kunne pirket på, men en veldig godt start. Stort prosjekt å hoppe på for en så ung koder. Nå har jeg ikke allverdens tid å leke meg som mafiaboss, men kan allikevel hjelpe deg litt på vei når det kommer til brukervennligheten i spillet om du vil Bare send meg en PM eller to så skal jeg slenge noen råd din vei Både om tips til koding og tips til design/brukervennlighet. Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Dermed fortjener ikke trådstarter noe kredz i det hele tatt, for skal du først lage en rip-off, så bør det i det minste ikke være DÅRLIGERE enn det man prøver å plagiere! Var det jeg siktet til xD Bare vær pirkete, det skader ikke =) Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Den skjønte jeg ikke du. Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Les tråden da... Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva pokker er det du prater om? Lenke til kommentar
mariup1609 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes MH er bedre enn Nordicmafia .Jeg har spilt MH og Nordicmafia. Jeg synes MH er bedre enn Nordicmafia .Jeg spiller MH, synes det er veldig bra. heter masterfive1. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Cenezo(alex)!! hva er dte med mafiaenshevn nå kommer meg ikke inn ps: heter det samme på spillet som jeg heter her Lenke til kommentar
mariup1609 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det samme skjer med meg. Lenke til kommentar
askldkalssda Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 BonoU2, gå å ta medisinen din. Hvem faen bryr seg om navnet?! Seriøst...? Er navnet så viktig for deg? Jeg har ikke sett siden. Men i steden for at han skal bruke dager på å skjønne hva han skal gjøre så gjorde han lurt i lage et spill som dette! Han har sikkert lært masse og fortsetter sikkert og lære. Her er det ingen spm. hva nå? Han må bare kode og lære. Bra jobba! Jeg har ikke sett siden, men er spent . Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Alex!! ikke RS vel?? Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Vel, siden er oppe igjen, som alltid. Noen forslag til funksjoner? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Flere ting man kan rane på ran hus? Flere oppdrag! definitivt! også må du skaffe flere mods/forum mods, håper du leste brevet jeg sendte deg på MH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå