redsword Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 har lagd meg bruker jeg også. kaller meg Catoag. Syns dette virker lovende jeg! Lenke til kommentar
phoexo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 @Dere som ikke sier at det finnes botter til NM som tar AB'en, let hardere eller vær stille. Samme til dere som sier at det ikke finnes feil der (xD). @Alex, ^^, passe på brukeren? Man kan jo ha beskyttelse i 4 dager da! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hmm.. jaja.. dette gikk da fort Har holdt på nå i noen dager, å nå er jeg plutselig drept Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Fikk aldri passordet mitt! :o Lenke til kommentar
Wildwar Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Få noen fler ting som ikke NM, Sm eller GM har, helt nytt, det hadde vært kult Men hva? Lenke til kommentar
pcogpc Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Får ikke passorde mitt! men sikkert bra spill =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har registrert meg under navnet DonCorleone. Har ikke fått passord enda. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Har registrert med med kalle navnet TehJoran.. Har ikke fått passordet? Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Beklager at dere ikke fikk passord, det sto på logg inn siden at emailserveren var nede. Nå virker vertfal alt! Liten aktivitet pga den feilen! Et nytt design også (Laget for firefox) -Cenezo Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg får dette opp *Du er registrert sjekk din mail for passord.* Det gjorde jeg for ca 10 min siden.. Ikke noe passord kommet ellr Email! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 har du sjekket Userriøs Epost? kommer som oftest dit Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nå funka det.. Men jeg synntes spillet er bra.. men tjener litt lite penger.. Burde fått tjene mer.. Og hvor sjekke jeg Rank Bar? Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Her kikket litt på kildekoden til mange av diss "ferdig spillene" som ligger rundt på nette. Kan ikke si jeg var særlig imponert over koden. Faktisk det største rote jeg noen gang har sett Nå har ikke jeg sett kildekoden eller testet spillet ... Men jeg tror du vil tjene på å ha en ryddig kode, og ikke minst en optiamlisert. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Alex1331 ; Jeg er medlem av Spillet ditt nå.. men en kamerat av meg som var mod før i spillet ditt som er død nå.. Brukernavnet hans var Kevin.. Men døde.. Og kaller seg nå Kevinlzm.. Han vil gjerne bli Mod igjen .. Detta sa han ; "Si til Cenezo at jeg gjerne vil bli mod igjen, pga jeg ikke har tentamen eller noe ting som tar opp tiden min lengre" Så jeg håper du gjør han til Mod igjen.. - TehJøran Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Olleeeee.. :S Var Gangster.. Hadde 680.000 Kr i banken 0 kr på hånda.. OG BLE DREPT!!! Det er det jeg hater med sånne spill.. Dør man.. Må man starte Heeeeeeeelt på nytt.. :S Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Vet, skal se om jeg kan finne på noe slik at en slipper å starte heeeelt på nytt. Mange nye oppdateringer er lagt til siden jeg startet posten, og det er litt mere kvailitet også nå. Det blir stadig bedre og mer populert, det var norges mest aktive mafiaspill i 1 uke, nå ligger det på andreplass. =) Lenke til kommentar
MafiaHjelp Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Spillet har blitt lagt ned. hva har du og si til ditt forsvar? For alle som trenger nytt spill så bare gå inn på www.ntec.no/mafiaspill Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Uhm, er mh lagt ned? Jaha? Det viste jeg ikke? Serverene ble flyttet, derfor var siden nede =) Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 MEGET bra spill, Alex... Sitti en del foran nå, og det har blitt noen utbrytninger og litt av hvert ;P Men, tidligere idag, satt jeg og spilte, og jeg hadde 495 i styrke på FC. Jeg trente den siste gangen, og fikk 500. Deretter gikk jeg inn på Oppdrag og trykka Fortsett. Der sto det at jeg måtte slå Kamastra i en kamp i Bergen FC. Hørtes greit ut, men jeg søkte på spilleren, og han var død Hva gjør jeg nå?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå