AlexCenezo Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 forskjellen er at nordicmafia blir styrt av folk som har utdannelse og kunnskap til slikt, istedet for 15 åringer. *ler* De som styrer nm har jo ikke peiling. Det spillet er jo fult i feiler, så hadde de hatt litt peiling så hadde det ikke vert det. Vi har enda ikke funnet feiler i MH, selv om funksjoner utvikles 100 ganger så raskt. *Stolt* Har litt problemer med serveren nå for tiden, er litt treig. Hosten skulle se om de fikk fikse det =) -Alex Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er ikke lov med bilde i signaturen forresten. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Allt for enkelt å bruke opera som bot, lag enn antibot for det.... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Synes ikke det var så verst, jeg. Men du bør nok gå gjennom alle menyene og funskjonene, og rette skrivefeilene.. (Vet at jeg ikke er den første til å kommentere det..) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Beklager, har ikke lest alle innleggene, men husker godt at jeg spilte et lignende spill for noen år siden (2004?). Er ikke dette ganske likt det? Og btw, hva het det spillet jeg spilte for lenge siden? Kanskje noen som husker Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 SniKaZ: Ehm, du har ikke peiling på hva du snakker om. =P Mokko: Ja, i know. Fjerner dem etter hvert. w3p: I 2004 var ikke ide'en om MH kommet engang MH er bare noen månder gammelt. -Alex Lenke til kommentar
dlarah Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 du spilte sannsynlig vis norwegian mafia... w3p Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 forskjellen er at nordicmafia blir styrt av folk som har utdannelse og kunnskap til slikt, istedet for 15 åringer. *ler* De som styrer nm har jo ikke peiling. Det spillet er jo fult i feiler, så hadde de hatt litt peiling så hadde det ikke vert det. Vi har enda ikke funnet feiler i MH, selv om funksjoner utvikles 100 ganger så raskt. *Stolt* Har litt problemer med serveren nå for tiden, er litt treig. Hosten skulle se om de fikk fikse det =) -Alex Lurer litt på hva du mener her?? Hvordan tror du di fikk fikset slik at (hvertfall som jeg vet om) ikke finnes noen bot til nordicmafia som faktisk virker. å når du sier feil i NM?? si gjerne noen eksempler for det hørest ut som sprøyt. Vet du f.eks hvordan man lager script til å kjøpe poeng?? tviler. Så jeg vill si at de som styrer NM har god kunskap, og gjør enn god jobb Lenke til kommentar
muttok Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 NorwegianMafia kjøres med ticks/turns og har mer fokus på multiplayer. (Er vell mer en planetarion klone, for de som husker det) De fleste "mafia-klonene" som popper opp hver måned er jo av samme type som NordicMafia. Samme funksjoner, statisk gameplay, "singleplayer" og ingen ting nytt. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kanskje, men var en .com side :s Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skjønner ikke helt den prosengreia. Det står at det er 10% sjanse (for meg) å rane en mann, men har forsøkt 20 ganger uten hell... I følge mine beregninger er det enten sykt dårlige 10%, eller nærmere 5 vanlige %... Lenke til kommentar
Anders-MH Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 join oss da! er ett bra spill!!! -Anders-MH Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 forskjellen er at nordicmafia blir styrt av folk som har utdannelse og kunnskap til slikt, istedet for 15 åringer. *ler* De som styrer nm har jo ikke peiling. Det spillet er jo fult i feiler, så hadde de hatt litt peiling så hadde det ikke vert det. Vi har enda ikke funnet feiler i MH, selv om funksjoner utvikles 100 ganger så raskt. *Stolt* Har litt problemer med serveren nå for tiden, er litt treig. Hosten skulle se om de fikk fikse det =) -Alex Lurer litt på hva du mener her?? Hvordan tror du di fikk fikset slik at (hvertfall som jeg vet om) ikke finnes noen bot til nordicmafia som faktisk virker. å når du sier feil i NM?? si gjerne noen eksempler for det hørest ut som sprøyt. Vet du f.eks hvordan man lager script til å kjøpe poeng?? tviler. Så jeg vill si at de som styrer NM har god kunskap, og gjør enn god jobb Finnes mange boter til nm som forsatt fungere, men det går ikke ann å ta antiboten.. Får så tok boten alltid de bildene i midten helt til det ble riktig uansett om det det flere hundre forsøk Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Egentlig ganske latterlig at alle kommer med "nordicmafia rip off" Siden nordicmafia er selv en rip off fra andre rpg-mafia spill. Nordicmafia er LANGT fra det første mafia-rpg spillet ute. Godt mulig det, men det endrer vel ikke faktumet at det er en rip-off? Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Skjønner ikke helt den prosengreia. Det står at det er 10% sjanse (for meg) å rane en mann, men har forsøkt 20 ganger uten hell... I følge mine beregninger er det enten sykt dårlige 10%, eller nærmere 5 vanlige %... Du vet ikke hva prosent er heter det xD Selv og det er 50% sjangse betyr det ikke at det er 100% sjangse om en prøver 2 ganger xD Ripp of og ripp of... -Cenezo Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Egentlig ganske latterlig at alle kommer med "nordicmafia rip off" Siden nordicmafia er selv en rip off fra andre rpg-mafia spill. Nordicmafia er LANGT fra det første mafia-rpg spillet ute. Godt mulig det, men det endrer vel ikke faktumet at det er en rip-off? Well said. Lenke til kommentar
Wildwar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Bra Spill! Men free-killen er litt skummel :S Endret 28. april 2008 av Wildwar Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Er gøy med det, mye mer spennende. Da må en faktisk passe på brukeren! =) Lenke til kommentar
redsword Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 skal lage meg en bruker for å teste det bra at noen vil ta initiativ til å lage noe nytt litt lei av de samme gamle mafia spillene. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Lagde meg en bruker nå.. Jeg klarte faktisk å stjele 60 kr fra en gammel dame på andre forsøk! Edit: Glemte å si at spillet var bra Endret 12. mai 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå