Ironbeast Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ligner på norwegian mafia? kanskje jeg skulle prøve Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Kommer nå en ny fuksjon: "Firma" -Alex Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvorfor kan man ikke lage passord selv?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Alrdi klart å spille tekstbaserte spill.. Holder meg til den gode gamle counterstrikekassa. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 STÅ PÅ :D bra spill Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Syns det var bra jeg! kunne ønske jeg kunne lage sånt . Stå på! Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Benny: En kan endre dittt passord etter at du har logget inn, det er for å verifesere bukerenes email og hinde store menger multi brukere. Jonas: Er ikke vanskelig =P Gtamann: Hehe, takk Grievdus: Takker :!: -Alex Lenke til kommentar
Prux Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det burde stått hvor lenge man må vente etter en joggetur Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 er 1 min det hehe, restart om 1 dag:D -Alex Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 mister man alt da`? Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Er redd for det ja, men da blir vi kvitt alle bug pengene, er jo 98 % bug penger:P -Alex Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du har et par skrivefeil i betingelsene, jeg leste gjennom den, blant annet "skall" er feil. Det skal kun være "skal"x Men ellers et greit spill, lykke til med spillkarrieren din Lenke til kommentar
Prux Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor er det best å trene?? Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er det samme hvor du trener... Ja, vet før skrev jeg skall og vill i stedet for skal og vil... Tragisk... Hehe^^, -Alex Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er ikke en bug, er jo ikke sikkert at den stiger 1% for at du tar krim 1 gang da Og ja, % stiger etter hvert Rudde...: Er ikke et mailfespill, heller et mafia-spill Fruxo: I motsetning av NM har jeg vertfall laget spillet selv, og mitt spill oppdateres ofte(Men nå holdes oppdateringene tilbake frem til 1. januar) Jeg lagde det grunnleggende for spillet på 2 dager, mens de som styrer nm bruker et halv år på en oppdatering, og jeg er bare 15 år og har aldri hatt noen utdanning i php el. *Stolt* Bare til å joine spillet, kommer til å kjøpe et domene og et webhotell vist spillet/spillere er stabilt aktivt. (Vet at det ikke er så mye og drive med nå, men det oppdateres) Mvh Alex Kan kanskje støtte deg med FTP konto med Unlimited Webspace, Unlimited Email, Unlimited Mysql databaser, Unlimited FTP kontoer, Unlimited Bandwith. Eneste haken er at du må ha en liten "google-ads" på websiden Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Har jo server, med mer en det jeg trenger... Eller, kunne trengt en MySQL database som jeg kan redigere fritt... Og ads er det på den siden jeg bruker nå, men tror jeg kjøper meg en egen server og domene. Men tusen takk for tilbudet. =) -Alex Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Softhost.no 20000 sidevisninger pr sek ^^ 100 mbit nettverk ^^ ub alt uten om FTP plass. Server i Oslo Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Omg jeg trenger penger bra spill foresten. PS: har bare 1000 kroner på spillet og når ingen eier KM får jeg ikke gambla:( Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hmm... er det ingen i familien din som kan hjelpe deg litt med norsken? Men veldig bra spill synes jeg.. bare å stå på Vil du at vi skal påpeke skrivefeilene vi finner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå