SSSø Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, da har tiden for at jeg enten må få meg nytt filter, eller rense det jeg har kommet. Siden jeg går ut i fra at rensing er billigere er jeg mest higen på det. Prøvde å blåse den rein med blåsespiss, men det fungerte mistenkelig dårlig (funker fint på traktoren, mulig det er annen drit som kommer i filteret på den). Så hvor får jeg kjøpt rense-kit-ting? Finnes det i det hele tatt? Og hva koster det? Takker for svar... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Med såpe og vann? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeah..varmt vann...skulle da gå fint... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Har hørt at man må kjøpe sånt rense-kit, men om såpe og vann ikke ødelegger det så er jo det flott. Kan jeg hive det i oppvaskmaskinen? Uansett, takker ofr hjelp, god jul og...ehm...ja. Går og vasker det litt nå jeg, gidd ikke å ødelegge luftmengdemåleren en gang til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja,sleng det i oppvaskmaskinen. Det skulle funke fint det Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kan man seriøst vaske luftfilteret i vaskemaskin? Filteret skal jo oljes etter rengjøring? Ville gått til innkjøp av rensesett til luftfilter. Jeg bestilte mitt fra Alta Mini Performance, sammen med Intake V 2.0 Combo Pack How To Clean a K&N Air Filter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå