Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen fryser helt uten videre..

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk meg nytt skjermkort i stad.

XFX GeForce 8600GTS, satt det i dataen og installerte drivere og alt. og når jeg går inn på spill, (trenger ikke gjøre det heller!) bare låser dataen seg uten videre.. og dette går ikke å fikse heller så må restarte maskina hver gang det skjer. musa å alt bare fryser..!

Så jeg prøvde å reformatere, men tror du faen ikke det er samme problemet uansett!

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

XFX GeForce 8600GTS, satt det i dataen og installerte drivere og alt. og når jeg går inn på spill, (trenger ikke gjøre det heller!) bare låser dataen seg uten videre.. og dette går ikke å fikse heller så må restarte maskina hver gang det skjer. musa å alt bare fryser..!

Så jeg prøvde å reformatere, men tror du faen ikke det er samme problemet uansett!

Noen som vet??

Tyder på hardwarefeil, hvis det er bare skjermkort som er byttet siden alt var ok, så kan det tyde på at det enten er skjermkortet, hovedkortet eller strømforsyningen. Men hvis du har vært borti minnet så kan det også være det. Dette svaret hjalp deg sikkert ikke mye, men jeg ville startet med å sjekke om strømforsyningen er kraftig nok for oppsettet ditt.

Lenke til kommentar
Hei.

Noen som vet??

Tyder på hardwarefeil, hvis det er bare skjermkort som er byttet siden alt var ok, så kan det tyde på at det enten er skjermkortet, hovedkortet eller strømforsyningen. Men hvis du har vært borti minnet så kan det også være det. Dette svaret hjalp deg sikkert ikke mye, men jeg ville startet med å sjekke om strømforsyningen er kraftig nok for oppsettet ditt.

Ja, på skjermkortet står det minimum 350W, og strømforsyninga er på 550w eller 500w tror jeg.

Kan prøve å flytte på rambrikka, men tror du det kommer til å hjelpe?

EDIT: Hva kan være feil med skjermkortet hvis det er det?

Endret av Patrick1612
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...