Eirrun Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg har funnet et program kalt Carbide.ui Theme Edition 3.2. Her kan du lage tema til både series 40 og 60. Men problemet kommer når jeg skal lagre temaet jeg har laget, jeg får ikke lagret det i NTH format. Og da får jeg heller ikke brukt det. Er det noen som vet hvordan vi gjør dette? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvilket format får du lagret det i da? Hvis jeg husker riktig så er NTH-format en ZIP-fil med .nth-ending... Så hvis du får lagret i ZIP kan du jo bare prøve å endre filendelsen. Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Har det bare lagret som en PROJECT-fil.. Men hvordan kan jeg endre endingen? Jeg får bare endret navnet.. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fjern krysset i Kontrollpanel -> Mappealternativer -> Vis -> Skjul filetternavn for kjente filtyper og endre deretter filendingen. Dersom det er sjans for at det skal fungere må den være lagret i zip-format. Men det må vel være en funksjon som heter "Lagre som" eller noe? Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Ok, får prøve det. Men det går ikke ann å velge hvilken filtype du skal lagre som, kan bare velge navnet og hvor den skal lagres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå