bakela00 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei! Har formatert laptoppen min (acer travelmate 290e) Gjorde det fordi den gikk så utrolig seint. La så inn xp på nytt vha medfølgende recovery disk. Det hjalp pent lite... Maskinen går fortsatt like seint. Tenker det muligens kan være pga gamle drivere. Noen tips til programmer som finner nyeste drivere for meg? Har funnet noen programmer som sjekker gjennom PCen, men for å laste ned driverne som er foreslått, må jeg betale for programmet - feks DriverDetective (har ikke lyst til det ) Noen gratis alternativer som kan anbefales? Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Enig med Rice! Tror Google er det beste verktøyet. Lenke til kommentar
c2dnisse Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) http://www.driver-soft.com/ driver genius... koster litt men er totalt overlegent ang å finne samt update drivere! ser ut som den har 15 dagers trail.. anyways de 30 usd`ene er nada i forhold til tid du sparer Endret 24. desember 2007 av c2dnisse Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 ok, takk for svar Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Betale må jo bare være dumt. Spare tid tok 10sek i google for og finne dette. http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_290.html Endret 25. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
c2dnisse Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 følger den snippsat.. men den jeg linket til funker på alt av pcer.. det er ikke ofte jeg må si jeg er superfornøyd med et program med det er jeg med driver genius! Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe.. Ok, ser at jeg burde ha googlet noe mer... Takk skal du ha Snippsat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå