Larisss Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei... Har i dag testet skjermkortet mitt som jeg fikk i går. Ligger på ca 45grader ved vanlig bruk, det er vell normalt? - Men nå har jeg spilt i ca 10min, å da gikk skjermkortet rett opp på over 70-75grader, det er vell ikke normalt? Hva er egentlig mye temperatur for et skjermkort? Noen andre som har dette kortet, som har andre temperaturer? mvh. Lars Lenke til kommentar
camxer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei...Har i dag testet skjermkortet mitt som jeg fikk i går. Ligger på ca 45grader ved vanlig bruk, det er vell normalt? - Men nå har jeg spilt i ca 10min, å da gikk skjermkortet rett opp på over 70-75grader, det er vell ikke normalt? Hva er egentlig mye temperatur for et skjermkort? Noen andre som har dette kortet, som har andre temperaturer? mvh. Lars Når du nærmer deg 90+ grader bør du gjøre noe med kjølingen. Hvis du har et dårlig ventilert kabinett så blir kortet ganske varm på idle... Er ikke noe å bry seg over med 45 grader på idle og heller ikke med 70-75 grader load siden det er helt normalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå