orjanmen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Samme gamle som de to iste årene før! - Ikke spise pølse som er varmet i micro! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Samme gamle som de to iste årene før! - Ikke spise pølse som er varmet i micro! Grandiosa går vel greit? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Samme gamle som de to iste årene før! - Ikke spise pølse som er varmet i micro! Grandiosa går vel greit? Varmer du Grandiosa'n i mirco'n? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Samme gamle som de to iste årene før! - Ikke spise pølse som er varmet i micro! Grandiosa går vel greit? Varmer du Grandiosa'n i mirco'n? Er det noe feil med det? Funkar kanon i vår micro i alle fall. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Samme gamle som de to iste årene før! - Ikke spise pølse som er varmet i micro! Grandiosa går vel greit? Varmer du Grandiosa'n i mirco'n? Er det noe feil med det? Funkar kanon i vår micro i alle fall. Dersom en hiver Grandisen i microen blir den jo ikke stekt. Om en derimot skal varme Grandisen funker det jo. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skal prøve å forbedre snittet mitt på skolen 3.1->3.5 skal være relavtivt lett da Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Samme gamle som de to iste årene før! - Ikke spise pølse som er varmet i micro! Grandiosa går vel greit? Huff! Nei det funker ikke. Husker når du skulle steke grandis i microene som stod på TG ifjord. Grandisen var for stor så bare deler av den ble varmet opp. Så du tok like gjerne endene sammen å lagde en halvstekt grandioseburger ut av hele gørra. Mine Nyttårsforsetter. Hm.. Skole blabla.. Ikke spise micromat. Ikke låne bort penger. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg skal trene og få tilbake mine kraftige slagarmer og min godt trente mage. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Være flittigere på skolen Bruke mindre penger Krangle mindre med lillebroren min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Samme gamle som de to iste årene før! - Ikke spise pølse som er varmet i micro! Grandiosa går vel greit? Varmer du Grandiosa'n i mirco'n? Er det noe feil med det? Funkar kanon i vår micro i alle fall. Dersom en hiver Grandisen i microen blir den jo ikke stekt. Om en derimot skal varme Grandisen funker det jo. nei det går, vi har en micro som steker alt, bl.a. kylling, Grandiosa etc Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kjøpe julegaver tidsnok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) gå ned et par kilo å se brodern knekke ene foten på ski igjen, its was PRICELESS, ikke fordi det gjorde vondt, men han flirte som pokker, var ikke noe stort brudd, han er 17 ffs Endret 3. januar 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 -Fortsett trene bra med vekter mAl og klare 105 i benk til slutten av sommern - vaere snill gutt/mann ? blir 18 i AR - Klare meg pA skole - Spise litt sunnere Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) - Begynne å trene - Mindre godteri - Ta et bilde av meg kvar dag i 6 år!! (dette er serriøst!! anbefaler ) - Gjere det bedre på skulen Endret 4. januar 2008 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå