Nstin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 pøh. jeg skal drepe noe. også skal jeg sove og spise liit banan og sånt og jeg skal ikke spose kaniner i bægg og sekk haha. jeg skal i hæren fæen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) - Spise minst 2 bananer til dagen - Forsette å drikke minst mulig brus (med unntak av julebrus) - Se flest mulig filmer - Lage film - Bygge hjemmekino - Spare småpenger (har nettopp skaffet meg sparegris ) - Skaffe meg ny Bob Marley t-skjorte (den gamle begynner å bli utslitt) Endret 1. januar 2008 av Alfen92 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skrive bok. Om ikke annet så for å få slutt på maset. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - Trene mer (kommer til å greie) - Få meg jobb (tvilsom) - Bestå teorien og oppkjøring på lett lappen (håper jeg greier) Er vel de tingene jeg har som mål å greie. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skrive bok. Om ikke annet så for å få slutt på maset.Ehrem... Du har annet mas å ta deg av her. Ehrarhk! Harkh hrææ horsht! Krim! Ehrark! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å få 4.5 i snitt eller mer Slutta med wow nå, så regner med å klare det lettere. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skrive bok. Om ikke annet så for å få slutt på maset.Ehrem... Du har annet mas å ta deg av her. Ehrarhk! Harkh hrææ horsht! Krim! Ehrark! Krim ja... Har nesten glemt hva det handlet om. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å få 4.5 i snitt eller mer Slutta med wow nå, så regner med å klare det lettere. Å slutte med wow funka for meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har enda et forsett, over 1500 innlegg i forumet and maybe more Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ikke mere alkohol på en god stund.. *fyllesjuk* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det var umodent av deg Lenke til kommentar
dask Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 1. Drikke mindre 2. Være en bedre venn 3. Jobbe mer å spille mindre data 3. Finne kjæreste v1.0 å installere den jepp.. blir ett opptatt år for meg Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 -FÅ meg kjæreste -bedre karakterer -Slutte i jobben -starte bussiness med en kompiss -få meg kjæreste Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 1. Drikke mindre2. Være en bedre venn 3. Jobbe mer å spille mindre data 3. Finne kjæreste v1.0 å installere den jepp.. blir ett opptatt år for meg Pff. iDate er mye bedre. GO APPLE! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 1. Få bedre studieteknikk 2. Sitte mindre foran PCn 3. Trene meir 4. Trappe ned på snusen 5. Vera meir sosial Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 En liste på 10 punkter ble lagd i fylla i går. Jeg holdt på å grine. For det første mener jeg selv at jeg er udugelig (mine ord), tragisk (som andre har sagt om meg) og patetisk (det har ingen kalt meg ennå), og jeg følte ihvertfall det da jeg ikke klarte å lage 10 punkter om meg selv engang. Lista kommer til å bli tatt fram nyttårsaftenen om ett år. Etter hukommelsen; - Ta 80 kilo i benken - Ta 185 kg i beinpress - Få meg dame - Flytte ut Husker ikke mer Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - Skaffe meg ny jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå