jokkakim Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 lære å spille piano/keyboard ;D Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - sitte mindre på daten (ut å treffe jenter og ha det sosialt)- få minst 5 eller 6 i matte og over 4,7 i snitt når jeg går ut av 10 klasse - ta moped lappen - få noen muskler - å jobbe mere Godt nyttår alle sammen minst 5 i matte? det er bare syyykt. Det er da ikke så vanskelig hvis man gidder å gjøre noe. Jo det er seriøst vanskelig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det kommer jo mye ann på hvordan personen er i matte da, om han liker det osv.. Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det kommer jo mye ann på hvordan personen er i matte da, om han liker det osv.. Matte på ungdomskulen er simpelt, fikk bare 5 siden eg ikkje gadd å gjøre det sikkelig Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 huske å gjøre leksene mine er vel det eneste jeg har... Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) - Behandle dama bedre - Jobbe mer med lekser og annet skolerelaterte ting. Edit: Innlegg nummer 100 Endret 1. januar 2008 av Sorbon Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har vanligvis aldri hatt nyttårsforsetter, men i år tror jeg det blir at jeg skal begynne å trene hver dag (vi får utstyr om noen dager ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Klarer aldri å holde nyttårsforsetter, så skal bare ha noen enkle i år. -Komme meg på mange bra konserter. -Kjøpe album for ca. 10-20% av lønna mi -Få noe ordentlig ut av sommeren -Kjøpe enda mer fyrverkeri -Ta trafikalt grunnkurs og forhåpentligvis begynne og øvelseskjøre -Ta båtsertifikatet -Prøve å ta jegerprøven (bare om jeg får med meg noen kamerater) -Få nærmere 5 i snitt når jeg går ut av 10-ende klasse -Lære meg grunnleggende programmering -Begynne å lese Wheel of Time -Se alle filmene på IMDB Top 250 (har bare sett 40 eller noe ) -Laste ned mindre musikk (denne henger sammen med punkt 2) -Komme meg på TG (jeg har allerede billett, men det er alltid mye styr med sjåfør, glemme ting, seating osv.) -Røyke mer vannpipe -Oppføre meg høflig i bursdager, konfirmasjoner og jul -Utvide min lille DVD-samling -Bli virkelig engasjert og god i et nytt spill (Xbox360 eller PC) -Ikke begynne med dop igjen (World of Warcraft) Kommer jeg på flere så slenger jeg på dem. Godt nyttår! Endret 1. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - Spille mindre data - Komme i form - Få meg kjæreste Bør være doable. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - Mindre Data - Mer tid med venner - Slutte å henge med "Feil" folk - Slutte å røyke. ( Selvom jeg egentlig ikke røyker noe serlig. xD Røykinga ble et resultat av å henge med feil folk. ) - Prøve å få tilbake de "Gamle" venna så jeg kan slutte å henge med "Feil" folk hele tiden. - Starte å trene Lenke til kommentar
9001 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 -Mindre tid fremfor skjermen, mer tid ute -Gå ned 10kg til -Fjerne hengrumpa (how?) -Bruke mer penger på klær og kle meg bedre -Ta bedre vare på venne mine Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 -Prøve å sove mer en 3 timer hver natt -Forum > venner -Høre mer på musikk enn jeg allerede gjør (tror ikke dette er mulig, da jeg hører på musikk 90 % av tiden min) -Begynne å ta pushups og situps igjen -Jobbe aktivt med å oppnå film-nirvana ved å ha sett alle på IMDB top 250. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vær mer sosial. Trene mer. Ikke snakke så mye drit om folk, ja jeg beklager Mads. Bli bedre på skolen. Legge på meg noen kilo og spise mere. Tja det var vel de viktigste. Godt Nyttår folkens Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hufff pån igjen: Holde karakterene mine til Sommeren, går aldri bra Bli litt mer sosial Ikke bli avhengig av wow Være mer ute tja... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva faen skal man med nyttårsforsetter? Nyåret fortsetter alikevell Fra spøk til revolver: Jeg skal ikke stryke i noen fag, jeg skal komme meg mer ut, og prøve å starte å trene regelmessig igjen Endret 1. januar 2008 av Sirslask Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nyttårsforsettet mitter å drikke mindre. Jeg dreit meg llerede poå det Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Glemte en ting, være mer sosial. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gjøre det bedre på skolen. Røyke og snuse mindre. Oppføre meg bedre og skaffe meg dame. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Diskutere mer, tenke 0,2% mindre, spørre mer, gjøre det bedre på skolen (les spørre mer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå