CCola Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ligge med 12 jenter, trene minst 12 ganger og legge pa meg 12 kilo. Skal ogsa lage en film som far minst 1,2 i rating pa IMDb, og lese 120 boker. Liker du tallene 1 og 2? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 12 maneder, sa det blir lettere a fordele og holde orden. En jente, en treningsokt, 1 kilo og 10 boker i maneden. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke röyke, og få gode karakterer. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 10 bøker i måneden..? Lykke til! du hakke sjans Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Lære meg å spille gitar. Godt i gang allerede! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) 10 bøker i måneden..? Lykke til! du hakke sjansKommer helt an på bøkene det. ...Samt lesehastigheten din, jeg merker for eksempel at jeg er ferdig å lese før mange andre i klassen. Om jeg har lest 5 sider har de fleste andre lest 2-3. Det er plagsomt når en må dele bok om man for eksempel glemmer. Endret 31. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 * Bli bedre i sengen* Bli generelt mer hyggelig mot folk * Gidde å barebere meg hver dag * Motsi han stygge fyren på jobben litt mer i steden for å la han utnytte meg til å gjøre hans arbeid (vanskelig når jeg er lærling og han har jobbet der i 1006 år) Jeg skal også bli bedre i sengen, altså forhåpentligvis sove mer.... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 2nyttårs forsetter: 1. Finne meg en kjæreste! 2. Klare no jeg aldri har gjort før! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 - score flere mål på fotball banen - Skaffe meg en skikkelig jobb - Få meg ei dame - Få gode karakterer på skolen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ta sertvikatet for helvette! Jeg gidder aldri å begynne, men iår (som er det andre året jeg kan ta det) skal jeg ta det! Godt nyttår folkens!! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mine nyttårsforsett er: - Få meg en ny jobb. - Få bedre karakterer - Trene mer Lenke til kommentar
nettii Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - slutte å røyke - begynde å trene - få orden på økonomi - kjøpe hus/leilighet - ta lappen so får vi sjå kor det går Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - sitte mindre på daten (ut å treffe jenter og ha det sosialt) - få minst 5 eller 6 i matte og over 4,7 i snitt når jeg går ut av 10 klasse - ta moped lappen - få noen muskler - å jobbe mere Godt nyttår alle sammen Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - sitte mindre på daten (ut å treffe jenter og ha det sosialt)- få minst 5 eller 6 i matte og over 4,7 i snitt når jeg går ut av 10 klasse - ta moped lappen - få noen muskler - å jobbe mere Godt nyttår alle sammen minst 5 i matte? det er bare syyykt. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 minst 5 i matte? det er bare syyykt. Ikke om du følger med i timen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - sitte mindre på daten (ut å treffe jenter og ha det sosialt)- få minst 5 eller 6 i matte og over 4,7 i snitt når jeg går ut av 10 klasse - ta moped lappen - få noen muskler - å jobbe mere Godt nyttår alle sammen minst 5 i matte? det er bare syyykt. Det er jeg klar over, men med mye jobbing så skal jeg nok få det til Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hemm, *tenke så det knaker* Nei, eneste jeg kan komme på er å kaaaaanskje trene litt mere Evt VURDERE å slutte med snus xD Forstår ikke hvorfor man skal slutte? Det erjo bare skadelig for lommeboken etter min mening hehe.. Også må jeg kanskje lære meg å legge meg litt tideligere! Ikke sovne halv 2 og opp kl 6 hehe Godt nyttår! HF! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er jeg klar over, men med mye jobbing så skal jeg nok få det til Krever bare litt jobbing om man ønsker å bli bedre. Selv har jeg: Få sertifikat, slutte å strebe så jævlig etter ting jeg ikke trenger å strebe etter og gjøre det okei på skolen. Resten får bare komme som det kommer. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 - sitte mindre på daten (ut å treffe jenter og ha det sosialt)- få minst 5 eller 6 i matte og over 4,7 i snitt når jeg går ut av 10 klasse - ta moped lappen - få noen muskler - å jobbe mere Godt nyttår alle sammen minst 5 i matte? det er bare syyykt. Det er da ikke så vanskelig hvis man gidder å gjøre noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå