Novocaine Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Starte å jogge litt iblant gruer meg... Da kommer du nok ikke til å ha en lang karriere som jogger. Prøv å finne en aktivitet du synes er gøy, men har treningsutbytte! For meg er det vel det vanlige, gjøre mer lekser og generelt yte litt bedre på skolen. Men på en annen side prøver jeg å få til dette hver uke, så det blir nok ikke stor suksess. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hum si det. Må vel nesten bli å prøve å vær mer sosial og treffe jenter. Kanskje kunne jeg vel gjøre det enda litt bedre på skolen å. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 -Slutte å snuse. -Trene mer -Sitte mindre forann pc`en -Bli bedre på gitar -Spise mindre godteri Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har tenkt å begynne å tenke gjenom hva jeg skal gjøre resten av livet. Må vel snart finne ut om almen var noe for meg alikevel... Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Selge Datan, kjøpe gitar. Selge fettet, kjøpe muskler. Bli president, ha meg med Jessica Alba før magen kommer ut. Totalt urimelig ting altså, uten forventninger slipper man å bli skuffet. Uvitenhet er lykke. Skål! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Slutte å snuse (bah), og forbedre snittet fra 3.5 Skal snart på VGS vett... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Selge Datan, kjøpe gitar. Selge fettet, kjøpe muskler. Om du finner en butikk som selger muskler, kan jeg gjerne bytte en ustemt kassegitar mot kontaktinfoen deres Ellers var nyttårsforsettet mer kontakt med folk IRL. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Satser på å trene mere. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Å finne et nyttårsforsett til 2009. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skjerpe meg på skolen, skjerpe meg v e l d i g Lenke til kommentar
synsing Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Se minst 300 filmer i løpet av året. Lurer på om det blir vanskelig Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 At det nye året skal bli ENDA bedre en det som har vært! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 * Bli bedre i sengen * Bli generelt mer hyggelig mot folk * Gidde å barebere meg hver dag * Motsi han stygge fyren på jobben litt mer i steden for å la han utnytte meg til å gjøre hans arbeid (vanskelig når jeg er lærling og han har jobbet der i 1006 år) Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal ikke ha noen, bare det å holde det jeg lover meg selv i stede. Er værre å si til alle hva du har som løfte, for er tyngre om du taper ansikt for mange. Enn om du bare gjør det ovenfor deg selv. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal ikke ha noen, bare det å holde det jeg lover meg selv i stede. Er værre å si til alle hva du har som løfte, for er tyngre om du taper ansikt for mange. Enn om du bare gjør det ovenfor deg selv. Akkurat der er jeg litt uenig. Syns det er verre å skuffe meg selv enn å skuffe andre...kanskje jeg er litt egoistisk, egosentrisk eller bare litt...ehm...rar. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Spise mer sunt og trene mer. Være mer sosial. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Begynne å trene, ikke bare utsette hele tiden sånn jeg har gjort til nå i dette skoleåret... Begynne å jobbe igjen så jeg kan få kjøpt det jeg vil ha. Fortsette å holde meg tobakksfri. Ta backup av HDD-ene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ligge med 12 jenter, trene minst 12 ganger og legge pa meg 12 kilo. Skal ogsa lage en film som far minst 1,2 i rating pa IMDb, og lese 120 boker. Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 - kjøre enda mere snowboard (3-4 gangen i uken fra før) - få til skikkelige flips og spinns - Slutte med COLA(!!!!!!) - Slutte å søle på dressen min(Gjorde dett IGJÆN nå nettop-.-) - Drikke mer - GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå