Gå til innhold

Ett par kjappe spørsmål ang ps3

daruu

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg får om ett par timer ps3'n min, å skulle ha fått spilt litt i kveld, så da lurte jeg på:

1: hvor lang tid tar det å lade opp kontrollene?

2: Hvor stor er nyeste fw oppgraderinga?

3: Jeg har litt ustabilt nett, hva skjer om det detter ut når jeg laster ned noe på ps3'n? Er det en slags resume funksjon, eller må jeg begynne helt på nytt?

(dette er sikkert spørsmål som er svart på før, men driver midt i ribbesteking, så har ikke tid til å lete de opp :p )

På forhånd takk for svar og god jul til dere alle :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Hvor lang tid tar det å lade opp kontrollene? ca 2 timer mener jeg å huske! du kan også spille med ledningen i

2: Hvor stor er nyeste fw oppgraderinga? 54mb mener jeg å huske

3: Jeg har litt ustabilt nett, hva skjer om det detter ut når jeg laster ned noe på ps3'n? Er det en slags resume funksjon, eller må jeg begynne helt på nytt? jeg mistet nettet under nedlastninger her om dagen, å det fortsatte der dem stoppet.

Du får ha lykke til med spillingen i kveld å i Julen.

Du får huske å ta deg litt tid til familien å. Med ps3 i hus bilr ikke det så lett.

Lenke til kommentar

Hei! Gratulerer med Ps3! Jeg har svar på spørsmålene dine, men er ikke sikkert de er 100% riktige.

1. Det tar vel ikke mer enn en time antar jeg, min gikk fra 1 strek til 3(? Max streker vertfall) på 10-20 minutter, og 30 minutter hvis jeg spillte imens. Noen andre har kanskje litt bedre svar på dette da.

2. Jeg vet ikke hvor stor den er, men er en av de som tar VELDIG lang tid, men jeg tror det var bare stor trafikk!

3. Ja, det er en Resume prosedyre der, som starter når internetten kommer på igjen :)

Kos deg med PS3 da :)

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Driver å prøver å komme meg online nå. men blir blokkert av routeren

Noen som vet hvilken porter jeg må åpne? (det står sikkert i bruksanvisninga, men den jeg har er på spansk, tysk og italiensk så :p )

Fortsatt takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...