Gå til innhold

man snakk om og vær voksne hos sas ansate i sas hotel

NBT

Anbefalte innlegg

ja jeg jobbet nogen dager sia som lysteknikker i et sas hotel for et julebord ...

jeg satt opp eget lys og lys bord .. alle var fornøyd . neste dagen fikk jeg tidlig en ring ...

det begyntte bare me kjefting på meg og ka i He*** eg feile md ??? .. mhh eg hadde ikje peiling ka han snakke om ... etter en litten stund fant eg ut at det handle om lysbord hans som eg ikje rørte en gang ...

vel eg satt den ned og brykkte signal kabel men det var ikje sakken.. tingen var at strømforsyning hans ikje fynka ... (som eg til dette tidspunkt eg ikje viste ) eg prøvte og feilsøke md han over telefon koffor det ikje fynka ( ja så snill eg er at eg gjør det nå han bare kjefte på mg O.o )

vel til sluten la han bare på ... og så sente han mg melding at strømforsyning ikje fynka ... vel mit svar var da eg ikje rørte eg tar ikje ansvar .. koffor sko eg ??? han bare kjefta på meg osv og eg har ikje rørt den + at sånne ting skjer... så ville han at eg betale det ...

OG SÅ !!! kom det han faktisk begynte og trua meg over telefon osv og kalla meg barnslige .. WTF ???

spørs kem av oss er banslige ... han vile for eksempel sorge fpr at eg alrdi i live fikk meg jobb gjen osv ???

HAHA !!!!! .. seriøst .. det fra en annen lysfirma forklarte han at det skjer ... eg lure på om eg ska sende kanje et brev til sas ledelsen i dette hotele og spør ka slags frekke banslige folk som jobbe hos de...

mhhh ka seie dere ??? eg fikk jo ikje en gang en unkjul for alt denne tul ?? :p

Endret av NBT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å fy faen.

sorry for den dårlige beskrivelse men eg er lik som WTF !? hehe tingen er han trua meg... nå eg har ikje ansvar for han sine ting osv .. + eg fopr ikje en sorry tilbake ... WTF !? haha XD

edit . sån burde vær bedre nå

Endret av NBT
Lenke til kommentar
Nei, ikke skriv et brev...

Nice.

Liten anbefaling: Poster i politikk og samfunn skal ha ett visst preg av seriøsitet over seg. Prøv derfor å skriv åpningsposten din i word, eller ett annet koselig tekstprogram som kan plukke ut og rette en god del av skrivefeilene dine, slik at det blir lettere for oss andre å lese, samt tolke teksten din.

Når teksten din er blitt lesbar, og med litt mindre "WTFLOL", ord, vil flere folk ta deg seriøst, de vil svare mer seriøst, gjerne fritt for sarkasme.

Prøv å copy / paste posten din inn i word, sett den enten på nynorsk, eller bokmå (det virker som at du har en aldri så liten identitetskrise i førstepost), når alle de røde strekene er vekke, paster du hele driten tilbake, fjerner det originale og trykker på "Fullfør Endring".

God jul.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

ja som sagt snakk om og vær banlisg hos sas ansatte .. lik som han trua meg ... kjefte på meg .. vil sende regning for ting eg ikje rørt .. og kan ikje sei en gang sorry for alt denne tull ... ja sån blir man behandla hos sas idag nå man er hos de ...

foresten god jul til alle ^^

Lenke til kommentar
Må si at jeg blir mer oppgitt over din måte å skrive på enn hvordan han oppførte seg i telefon. Og det er etter at du har prøvd å rette opp.

uff ... eg stresse sorry also ... må holde på md 1000 ting samtidlig akurat nå :S hehe men vis de så plagsom kos eg skrive så bare glem det ... ser etter nogen dager in gjen kanje eg har hat mer tid og sette meg in på de .... ( forresten eg er tysk så det tar tid før eg for retta de XD hehe .. de also ikje deres feil at eg er sååååååå uforstårlige :p )

mhh for fiks ede i word må eg hjem først har bare der norsk word på datan :p

Endret av NBT
Lenke til kommentar

Denne tråden går i helt feil retning, mye på grunn av dårlig bruk av emnefelt og førstepost.

Trådstarter; Ta et av forslagene som ble nevnt her og gå over innlegget ditt på nytt, renskriv det en smule, og lag en ny tråd dersom du føler for det.

Å ha en slik tråd som dette åpen har ingenting for seg.

Stenges. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...