Gå til innhold

Hvorfor ikke mer GF4 4600 ti ??

Thomas :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg et GF ti4600 kort, men de har gått ut av produksjon og markedet er tømt. Jeg fant ut for en stund siden at GF ti4800 kortene er GF ti4600 kort med 8x AGP støtte (noe som dere har sagt). Så lurer jeg på, siden hovedkortet i denne maskina støtter max 4x AGP, vil jeg da få lik ytelse med et GF ti4800 kort som jeg ville fått med et GF ti4600 kort som støttet max 4x AGP? :roll:

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å kjøpe meg et GF ti4600 kort, men de har gått ut av produksjon og markedet er tømt. Jeg fant ut for en stund siden at GF ti4800 kortene er GF ti4600 kort med 8x AGP støtte (noe som dere har sagt). Så lurer jeg på, siden hovedkortet i denne maskina støtter max 4x AGP, vil jeg da få lik ytelse med et GF ti4800 kort som jeg ville fått med et GF ti4600 kort som støttet max 4x AGP? :roll:

8xAGP gir deg ingenting nevneverdig mer enn 4x.

Lenke til kommentar
TI 4800SE = TI 4400 w/8xAGP

TI 4800 = 4600 w/8xAPG

Om du ska kjøpe Gf4 anbefaler jeg at du kjøper et POV TI 4200XP. Man klarer overklokke det til mere en det et org TI 4600 kort er.

Vil anbefale POV TI4600

Hvem som selger POVTI4600 da?

Jeg har sjekka mamoz.no og de har ikke det, ikke databutikken.com heller. Og hvor er prisforskjellen fra et TI4200XP til et TI4600 POV?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...