Gå til innhold

E8400 til 1500 kr? Tror det ikke før jeg ser det

Anbefalte innlegg

Jeg ville venta til offisiell lansering, denne CPU`en skal ikke koste mer enn den summen direkteshop skal ha. Kjøp den heller hos stretto eller amentio for en like kul pris om ikke enda lavere! Du får den ikke raskere levert uansett.. For direkteshop får denne tvilsomt noe raskere inn enn de andre. Dessuten er de sistnevnte godt etablert.

Men prisen er ikke sååå spektakulær, det dreier seg jo bare om en dobbelkjerne CPU og på 45nm får de opptil 65% flere chipper på samme wafer, så tvilsomt at de er dyrere å produsere enn 65nm som er på markedet nå!

Just My 5cent..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg bestilte for 2 uker siden noe greier fra direkteshop.no. Min ordrestatus sier varer sendt. Den ene varen kom i egen konvolutt. Resten har jeg ikke sett noe til. Ikke noe sporingsnr paa webben til direkteshop. Har sendt en mail naa og venter paa svar. Kjedelig aa vente 14 dager paa en ordre som ifolge lagerstatus var paa lager.

Lenke til kommentar

Fikk svar idag, resten av varene er utsolgt. Kommer kanskje neste uke. Jada jeg gidder å sitte å vente i ukesvis/månedsvis på varer jeg kan få andre steder på dagen. Nei takk. Får bare håpe vedkommende er seriøs nok til å behandle avbestillingen min på en ryddig og rask måte.

Lenke til kommentar
Gigabyte GA-965P-DS4 ( Det med Intel P965 )

Mvh

-Djgunnah

Det vil ganske sikkert støtte både de nye dobbelt og firekjerners cpu´er, står ikke på lista til Gigabyte, men det er en kjent sak at Intel 965 støtter 45nm sålenge produsentene oppdaterer bios deretter, det gjør helt sikkert Gigabyte.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...