Gå til innhold

E8400 til 1500 kr? Tror det ikke før jeg ser det

Anbefalte innlegg

Så denne lå inne på prisguiden.

E8400

Ser at ingen har registrert erfaringer på direkteshop.no, er den så luguber som nettsiden deres tilsier eller er dette the real deal?

En kjap guggel avslører at den introduseres i januar 08 til 183$ som burde gjøre det attraktivt å kjøpe den fra the US of A (selv etter fortolling) foran å kjøpe den i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har nok ikkje handla der nei, men er det noko som tilseier at dei er userriøse?

Nei, egentlig ikke, men jeg kunne ikke finne noe særlig med erfaringer fra den butikken samt at tekst/layout på websiden virket noe...eh... enkel. A la at den er satt opp på relativt kort tid for å lure så mange som mulig for penger for deretter å forsvinne fra jordens overflate.

Har ikke tatt meg så god tid til å undersøke, bare googlet dem og sett etter erfaringer og sjekket nettsiden deres. Derfor stilte jeg spørsmålet i forumet.

Endret av trettifire
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et webkamera fra direkteshop.no, og det virker som om det er en person som driver hele bedriften. Avsenderadressen hans sto på baksiden av konvolutten.

Siden og bedriften er seriøs nok, men jeg vil verken anbefale deg til å kjøpe eller ikke kjøpe det derfra.

Lenke til kommentar

Er 1500 mykje dyrare enn andre butikkar? Kan eg med min Asus P5N-E SLI installere denne prosessoren?

Eller må eg ha ein spesiell 45nm-hk?

3ghz for litt over tusenlappen er ikkje dyrt, skal eg seie deg!

EDIT: Trur de han kan klokkast opp til 4ghz på stock?

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Når det gjelder 1500kr. for E8400 er dette ikke noe spektakulært da dette kun er en dobbelkjerne CPU!

Den prosessoren E8400 kommer til å ta over for er E6850, og denne koster 1890 kr hos rimeligste nettbutikk. Det kan godt hende at E8400 kommer til å prises noe lavere, men jeg har ingen tro på 400 kroner i "priskutt". Det er i alle fall min spådom. Bare tiden vil vise.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Syntes prisen var vel rimelig med tanke på hva langt svakere prosessorer koster i dag. Selvfølgelig er det kjempebra om prisen stemmer sånn omtrentlig, men skulle jeg ha gjettet så ville jeg ha lagt meg på ca 1800 kr.

Og derfor er vi tilbake til det originale spørsmålet, er dealen fra direkteshop noe en kan stole på? Jeg har vel 1500,- liggende som det står 45nm på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...