Red Bull Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) mårn.... problemet mitt er det at pc`n slår seg av støtt og stadig.....er ikke alltid, men ofte.. Den bare dør ut akkurat som om man dro ut kontakta.... det som er så spesielt er at det aldri skjer når jeg spiller, bare hvis pc`n bare står å går eller ser på film eller er på nett...eller driver med andre små oppgaver. Har prøvd å pelle fra hverandre saken og sette den sammen 3-4 ganger nå.....ingen forskjell... har skrudd alle sånne strømsparer valg av....så skjønner ikke hva det kan være. spec Hovedkort: Asus M2N-MX Skjermkort: Gainward 8600GTS Ram:Corsair CM2X1024 6400C5DHX 4stk Cpu: AMD Athlon 64 X2 6000+ HD:Seagate Barracuda 520gb PSU:Hiper Type-R modular 580w Endret 24. desember 2007 av Red Bull Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skjer dette etter ei viss tid, eller er det random når det sker? Lenke til kommentar
Red Bull Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 det er helt tilfeldig....noen ganger så rekker den akkurat å komme inn i windos, andre så varer den i flere timer....var også 580w den PSU`n Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Korleis er temperaturen inne i boksen din? Har du sjekka at alle leidningene sit godt fast? Lenke til kommentar
Red Bull Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 bruker everest til å se på alle temperaturer....dem er helt fine....har sjekka alle ledninger Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Men du kjem alltid inn i windows? Lenke til kommentar
Red Bull Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 ja hvis jeg skriver inn passord og sånt............men hvis jeg lar pc`n stå litt uten å gjøre noe så slår den seg av......også når jeg slår den på om marran eller når jeg har latt den stå ei stund.....så slår den seg av forterer og flere ganger.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 1: Ta ut mest mulig minne, og prøv igjen 2: Bytt PSU Hvis dette ikke hjelper, ligger kanskje feilen i hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå