Lars73 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei Har et problem som jeg lurer på om noen har vært borti eller hørt om før. Har prøvd å søke litt uten hell. Her om dagen så begynte ps3'en min å klikke (tikke) *tik, tik, tik tik* uten stans. Tror ikke det er harddisken, og tror heller ikke det er dvd drevet. Hvis jeg skal gjette så vil jeg gjette på at det er et lager i en vifte som har gått eller noe. Kan nesten høres ut som det. Hjelp, linker tas imot med takk... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kan det være noe som er innat vifta di tro? Går det i en rytme eller tikker når det tikker liksom? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Kan det være noe som er innat vifta di tro? Går det i en rytme eller tikker når det tikker liksom? Det er ikke en rytme. Tikkinga er uregelmessig.. *tik, tiketi, tik, tik, tikedi*. Noe sånt noe hvis du forstår.. hehe.. Endret 24. desember 2007 av Lars73 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ok. Har du prøvd og rense vifta? Kan være noe som ligger og slår på vifta kanskje, var slik på den externe harddisken min xD! Men kanskje du kan ta og rense vifta og se hvordan det går? Bare vær FORSIKTIG ! Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 min gjør det samme! jeg er da ganske sikker på at det er viftene på min, og den lager en tikkende lyd i en rytme ca. 3klikk i sekundet. man kan nesten ikke høre det, bare om det er helt knusk stille rundt om i omgivelsene. ellers lager den ikke en lyd, det høres ikke ut som om det er noen vifte i min, da den er super stillegående jeg kan ikke hjelpe deg med dette problemet, og prøver å finne svar selv... Ok. Har du prøvd og rense vifta? Kan være noe som ligger og slår på vifta kanskje, var slik på den externe harddisken min xD! Men kanskje du kan ta og rense vifta og se hvordan det går? Bare vær FORSIKTIG ! ikke gjør det! da mister du garantien din! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 min gjør det samme! Ok. Har du prøvd og rense vifta? Kan være noe som ligger og slår på vifta kanskje, var slik på den externe harddisken min xD! Men kanskje du kan ta og rense vifta og se hvordan det går? Bare vær FORSIKTIG ! ikke gjør det! da mister du garantien din! Ehm..nei? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 PS3 kan renses uten at garantien ryker men åpner du den da ryker garantien, bortsett fra hvis du åpner luka til hdden. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvordan renser man vifta på PS3 da? Sony anbefaller jo ikke å holde knappen inne osv så vifta starter for fult, hva kan evt bli ødelagt da? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvis du mener det at man får vifta til å gå på fullt, så er det IKKE skadelig i følge Sony selv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Hvis du mener det at man får vifta til å gå på fullt, så er det IKKE skadelig i følge Sony selv. Ikke begi deg ut på noe du ikke har greie på. At han du viser til i den tråden har ringt Sony og spurt og fått DE svarene ser eg som meget usannsynlig. http://www.n4g.com/ps3/News-134635.aspx Endret 23. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Mitt råd er å ta ut alle kontakter fra maskinen, ta maskinen med ut, finn en slegge og hamre litt løs på den. Da tar vel tikkingen slutt? (For de som ikke skjønte det: dette er ikke et råd du bør følge). Men srsly, føler med deg, HATER sånne småfeil med spillmaskiner! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) hmm, hva om man ikke har slegge, går hammer like bra? Men sånn seriøst, går det ann å fjerne toppdekselet på ps3èn uten sånn mye hockus pockus?? Da kan man jo ta et overblikk kanskje? Så kan man kanskje støvsuge litt inni der å? Kanskje? Vet ikke jeg.. hehe Endret 23. juni 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skjer det kun når du beveger deg bortover xmb menyen? I såfall er det ikke så rart Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skjer det kun når du beveger deg bortover xmb menyen? I såfall er det ikke så rart Haaaahaha Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skjer det kun når du beveger deg bortover xmb menyen? I såfall er det ikke så rart Haaaahaha HAHA! lo litt der ja! Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 min gjør det samme! Ok. Har du prøvd og rense vifta? Kan være noe som ligger og slår på vifta kanskje, var slik på den externe harddisken min xD! Men kanskje du kan ta og rense vifta og se hvordan det går? Bare vær FORSIKTIG ! ikke gjør det! da mister du garantien din! Ehm..nei? Ehm..jo! viss du åpnet noe, utenom HDD lokket går garantien i dundass! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hmm, mygg som sitter fast i viften ? Hadde en tikke lyd i viften selv engang men den gikk plutselig vekk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke dobbelpost crisz Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke dobbelpost crisz hø? hva er det du mener med det? er det ikke lov å dobbelposte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå