Sir Game Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Sandefjord: regn og vårstemning *lukker vinduet og lar være å se ut* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jepp, hvit jul her. Masse snø, fullstendig vindstille og passe kaldt. Nydelig hvitt landskap med snø i tretoppene. Alt som skal til for den rette stemningen. Klar over at det er mangelvare mange steder, så er veldig glad for at jeg bor her akkurat nå. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jepp, hvit jul her. Masse snø, fullstendig vindstille og passe kaldt. Nydelig hvitt landskap med snø i tretoppene. Alt som skal til for den rette stemningen. Klar over at det er mangelvare mange steder, så er veldig glad for at jeg bor her akkurat nå. May i ask where you're from? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jepp, hvit jul her. Masse snø, fullstendig vindstille og passe kaldt. Nydelig hvitt landskap med snø i tretoppene. Alt som skal til for den rette stemningen. Klar over at det er mangelvare mange steder, så er veldig glad for at jeg bor her akkurat nå. May i ask where you're from? Dovre i Gudbrandsdalen. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Rapport ifra Orstad / Klepp Kommune / Rogaland Plussgrader og regn. HAHA Er akkurat som en dårlig høstdag. Tragisk Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det var fint igår ! idag regner det Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hemnes i Nordland. Ingenting snø Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Rapport fra nordsjøen. Regn, stiv kuling og +7-8 grader -_- Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bergen. Syv grader, forholdsvis kraftig overskyet, og horisontalt pissregn. \o/ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bergen. Syv grader, forholdsvis kraftig overskyet, og horisontalt pissregn. \o/Hiiiiiiigh five! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Her høljet det ned,men nå er det heldigvis roet seg litt ... Gjett hvor jeg er da? Endret 24. desember 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 This is Stavanger Calling , The point are as following. Regn Vind og sånt stygge vær . Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (For de som ikke tok første linja MGP parodi ) Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Teller våt jul? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det var hvitt og flott helt til i går... Så kom mild været Lenke til kommentar
synsing Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Teller våt jul? Hvis du staver det som Hvåt jul. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tromsø her. Regn og ingen snø . Første jul jeg har opplevd uten snø. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Lillehammer = godt med snø og is. Kaldt ute, med andre ord godt vinter- og julevær. Dette er målt fra søndre del av Lillehammer, Oppland, Norge. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da jeg våkna i dag og gikk ut for å hente avisa, så var det hvitt overalt og ingen vind. Nå er det svarte trær, storm, gul og grå snø. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tromsø her. Regn og ingen snø . Første jul jeg har opplevd uten snø. Indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå