synsing Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Topic sier det meste, er det snø og hvit jul der du bor? Her jeg bor (Romerike) var det ganske så fint helt til i går, med hvite trær og gater, men det måtte selvsagt snu i siste liten. Nå er det mildvær og sørpe på veiene og svarte trær. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Her er det faktisk nærmere vår. Skulle tatt bildet om søstern min ikke stakk av med kabelen til kamera. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nei, her er det ikke snø. Var vel et par dager med snø i november, men nå regner det og er overskyet, som alltid. God jul uansett, været skal ikke få ødelegge. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Vel, her jeg bor (Fet) Var det hvitt og nydelig frem til i dag. Skikkelig kjipt Endret 24. desember 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå er alt rimet borte. Det regner og er sørpete =(. Flott! Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det var skikkelig fint og hvitt når jeg våknet, men siden dette er første dagen med plussgrader på lenge har plutselig all snøen smeltet Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kom hjem til Vesterålen på lørdag. Det er ikke et snøflak på marken, og det pøsregner. Dette er vel den første grønne julen og forhåpentligvis den siste. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Topic sier det meste, er det snø og hvit jul der du bor? Her jeg bor (Romerike) var det ganske så fint helt til i går, med hvite trær og gater, men det måtte selvsagt snu i siste liten. Nå er det mildvær og sørpe på veiene og svarte trær. Seconds! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Drammen, reporting in! Her er det +3 grader, og sikkert enda varmene nede i byen . Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bryggja, also reporting in! Her er det akkurat slik det er hele året, 3-4 varme grader, regn og styggevær. *over* Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Første julen jeg har hatt der det ikke har vært noe snø, I r sad panda. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Sortland i Vesterålen reporting: Regn, vind og totalt mangel på snø. Over! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Stokmarknes er som sagt ikke noe bedre vær... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Mer vår steming her enn julesteming.. :/ Lenke til kommentar
someOen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I år er det skikkelig julevær i Haugesund! Altså regn, slik det alltid er. :3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883290 Ikke langt fra temaet i denne tråden? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Her er trærne belagt i et tykkt lag av hvit rim og bakken besnødd. Julestemning i oslo! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Dro på jobb i dag tidlig ved 8 tiden og da var det fint og hvitt. Så kommer jeg ut fra jobben klokken 13 for å dra hjem og da er nesten all snøen smeltet og det er masse sørpe Dette var på Sofiemyr og Lambertseter... Lenke til kommentar
psyches Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Endring i planene visst, har ikke sjekket været ute idag.. Så gjorde det nå, er så vidt et snøflak å se på bakken Typisk! Endret 24. desember 2007 av Hansen Lenke til kommentar
Northland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Regn og mildt i Sandnes.. Kan heller ikke huske sist vi hadde en hvit jul bare sånn det er sagt! Begynner å bli temmelig lenge siden vi har hatt snø lenger en ei uke sånn generelt når jeg tenker meg om! :/ Men men, heller regn og overskyet, en sol og blå himmel på julaften! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå