Sameboe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Idag er det jul, det betyr ribbe, dessert, pakker, godteri, tur i kirka med gospelen, og alt det andre som følger med jula. Nå skal jeg snart ned å spise julegrøt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Stryk kirketuren så har du det jeg skal gjøre . Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul og godt nytt år til alle diskusjons.no lesere Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er egentlig ikke i noe særlig julestemning. Handlet de siste gavene i dag . Nå sitter jeg bare her på diskusjon.no og hører på musikk et kvarter før middag. Tror det er på tide å dra ut til familien. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 har akkurat spist middag, blei kalkun iår venter på at søstra mi skal se ferdig barne-tv, så skal vi åpne gaver (spennende ) God jul til alle på diskusjon.no Lenke til kommentar
Minny Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fin julaften i år ja : ) Men magler halvparten av mine gaver! Elsker å ha skilte foreldre ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå