Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trapped i vennefella

Anbefalte innlegg

Ja, Enda en Klisjè tråd:P, Men er det mulig å komme seg ut av vennesonen?

Og hvor har man bomma hvis man havner i vennesonen?

Fordi senest i går så sier en jente jeg har holdt litt på med at hun bare liker meg som venn! og ja hun klemmer og koser hele tiden ? / Hun sender ut mye forskjellige signaler! ja?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Om du er i vennesonen tror jeg ikke det er mye du kan gjøre. Vennesonen er siste stoppested :p

Ikke nødvendigvis. Har greid med en himla drajobb å komme meg opp av vennesonen, problemet var at da så jeg kun på henne som venninne uansett, så da følte jeg alt var litt bortkasta. Og plutselig var hun interessert i meg :p

Men det eneste du kan gjøre er å slå deg til ro med det, dersom du har godt i vennefella er det nesten ingen vits å prøve å komme seg ut derifra igjen :)

Lenke til kommentar

Blir du "fanget i vennesonen" har du vist manglende initiativ og ikke turt å ta det helt ut. Det er viktig at man eksalerer forholdet hele veien helt til man er kjærester. Blir man stående stille for lenge på et "stadie" så er man plutselig venner.

Så når du dater er det viktig med berøring, først helt vanlig (ta på skulder o.l.) og så mer og mer flørtete (holde hender/holde rundt -> stryke gjennom hår, ta på lårene osv osv). Helt frem til sexen.

Og ja, vennestatus er det meget vanskelig å bli kvitt.

Men dersom hun klemmer og koser mye så kan det fortsatt være håp, men da må du virkelig forføre henne på en måte hun ikke vil si nei til. :)

Lenke til kommentar

Takker for alle svar:D, Det med berøring ol. er noe jeg tenkte på fra stund 1, men antakelighvis så var vi litt for godt kjent fra før av. Må si at jeg tenker en del på dette men det er ikke noe stress.

Bare kommer over hun. det eneste jeg irriterer meg over er at en av "vennene" mine prøver seg på hun -_- og hvis det blir noe mellom de så vet jeg ikke helt hva jeg gjør :p

Lenke til kommentar

Vennesonen er vel ingen ugrei sone? Det gjelder vel bare å begynne å få henne til å tenke på deg som noe annet enn en venn. Når du allerede er i vennesonen, så er hun i alle fall komfortabel rundt deg og liker deg åpenbart. (hvorfor ellers ville hun ha deg som venn lissom?)

Lenke til kommentar
Vennesonen er vel ingen ugrei sone? Det gjelder vel bare å begynne å få henne til å tenke på deg som noe annet enn en venn. Når du allerede er i vennesonen, så er hun i alle fall komfortabel rundt deg og liker deg åpenbart. (hvorfor ellers ville hun ha deg som venn lissom?)

Sant det, men det var liksom ikke det jeg var ute etter da:P, Og" liker " kan jo være mye forskjellig mao. Venn eller Kjæreste. og som sagt så var det ikke en venn jeg var ute etter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...