hhrek Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei Har nå lastet ned en del filmer og tekst til disse filmene. Bruker Bsplayer for avspilling, og det fungerer helt fint. Problemet er å få teksten Synkronisert med filmen. Er det noen som har noen gode tips i den forbindelse? Prøvde nå sist Subviewer, men fikk ikke den heller til a "gå i takt" med filmen. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Når teksten skal vises er lagt inn i sub-filen enten som tidspunkter eller frames, kommer ikke på noen annen måte enn å endre disse og det blir nok tungvint.. Ofte forekommer det flere kopier av en film, og en sub vil da som regel kun passe perfekt til en av disse (ihvertfall hvis den er laget ved hjelp av frames..) Det er derfor viktig at du har sub som hører til den aktuelle kopien.. Finnes sikkert noen avanserte verktøy som kan hjelpe deg, men vet ikke om noen... Selv bruker jeg bare Windows Media Player og VobSub til å lese sub, detter funker bra med flere typer. Har ikke begynt å bruke subtitles før nylig, men de jeg har prøvd til nå funker bra.. Lenke til kommentar
Luffe_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvis du bruker Windows Media Player og vobsub kan du synkronisere dette ifra Vobsub. Hvis for eksempel teksten er 9 sekunder for sen kan dette stilles herfra. Med Bsplayer har jeg ikke fått til å synkronisere bilde og tekst. Lenke til kommentar
Zelig Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Styr unna bsplayer. Legg inn zoomplayer; (http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_download.shtml) og installer Vobsub. Da bør du få kontroll over bilde og subs. Zoomplayer er uansett den beste spilleren jeg har brukt... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg også er enig! Lenke til kommentar
Agger Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er bra den! ps: likte ikke avartaren til de 2 over! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva? du din klagepave! Det bildet tok jeg med webcameraet Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Agger har stygg avatar. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du ser ikke klok ut. Du er altfor gammel for dette forumet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå