Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls 5?


Anbefalte innlegg

Begynner å ligne på et Onlinespill snart :p

men bare tenk så fantastisk visst det ikke var online, men du kunne koble deg opp med noen venner slik dere snakker om. Åh hvor morro det hadde vert å snike rundt i byen med noen venner å gjøre quests, eller enda mer spennende: LAN med en 6-8 kompiser. Så dele opp i lag for deretter å gå rundt i verdenen å prøve å tracke hverandre å drepe. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vore gøy viss det kom i 2010, da hadde eg fått tid til å hyggje meg med både FM 09 og Empire: TW ei god stund før eg begynte på TES V :p

 

Eg trur eigentleg at spelet kjem til å handle i Skyrim eller Sumerset Isle, men det hadde vore kult viss det skjedde i Akavir eller Elsweyr(?). Noko som sikkert hadde vore artig, var jo viss ein provins prøvde å lausrive seg siden Tamriel ikkje hadde ein keisar, og så måtte du velje side om du ville få dei til å hadle seg i Tamriel, eller hjelpe dei å lausrive seg :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

De har jo brukt opp de størrste landene i Tamriel nå, så hvis det skal bli et stort område, så må de ha spillet over to land f.eks: Elsewyr å Valenwood, men noe jeg syns har vært tøft er hvis de har tatt de to og Summerset Isles i et og samme spill, så kunne de gjøre det mulig å legge til Oblivion og Morrowind :p Og etterhvert lage spill til de andre landene.

For jeg syns ikke The Elder Scrolls-serien er ferdig før hele Tamriel er mulig å ha på et og samme spill... Klart det ville tatt 30-40gb, men da har du jo uendelig med ting du kan gjøre og litt til :p

 

Når det gjelder multiplayer, hadde det vært rått, men det er garantert at det ville ha gått utover hvor bra spillene er. Da tror jeg heller de bør satse på å lage Tamriel kompett :p

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke Oblivion, manglet atmosfære - som om spillet var basert på editoren og ikke omvendt, mistanker om at ett visst TES Online prosjekt ville ha ødelagt alt jeg elsket med de 3 første enda mer. Synd egentlig, alt er så kommersielt og spilldesignerene hører altfor mye på forbrukerene - de burde følge sine egene visjoner så blir ikke alt så halvhjerta.

Lenke til kommentar
Det hadde vært genialt å hatt et TES-spill for hver region! Og når vi hadde fått det, så hadde kanskje utviklingen i spillindustrien kommet så langt at vi kunne hatt et spill som favnet alle. *drømme*

 

Det hadde vært fantastisk, og absolutt gjørbart. Problemet er jo bare å fylle ut alle områdene med NPCer, quests osv til å få det til å virke rikt, og ikke tomt og øde.

 

Ser virkelig frem til et slikt spill en dag iallefall, og helst med noen form for multiplayer, som nevnt tidligere, at man kan reise rundt og queste sammen, eller stikke hverandre i ryggen ;)

Lenke til kommentar

Ja men hvis de tar et spill av gangen, alle like innholdsrik som Oblivion og Morrowind, så blir ikke det så ille.

Hadde vært så SIIIINSYKT kult å kunne dra rundt i hele Tamriel, og f.eks måtte ta båt til Summerset Isles, og faktisk måtte reise ei stund for å komme til et sted...

Hadde jeg vært i ledelsen i Betheda så hadde jeg ikke vært i tvil :cool:

Lenke til kommentar
De har jo brukt opp de størrste landene i Tamriel nå, så hvis det skal bli et stort område, så må de ha spillet over to land f.eks: Elsewyr å Valenwood, men noe jeg syns har vært tøft er hvis de har tatt de to og Summerset Isles i et og samme spill, så kunne de gjøre det mulig å legge til Oblivion og Morrowind :p Og etterhvert lage spill til de andre landene.

For jeg syns ikke The Elder Scrolls-serien er ferdig før hele Tamriel er mulig å ha på et og samme spill... Klart det ville tatt 30-40gb, men da har du jo uendelig med ting du kan gjøre og litt til :p

 

Når det gjelder multiplayer, hadde det vært rått, men det er garantert at det ville ha gått utover hvor bra spillene er. Da tror jeg heller de bør satse på å lage Tamriel kompett :p

 

 

Ja men hvis de tar et spill av gangen, alle like innholdsrik som Oblivion og Morrowind, så blir ikke det så ille.

Hadde vært så SIIIINSYKT kult å kunne dra rundt i hele Tamriel, og f.eks måtte ta båt til Summerset Isles, og faktisk måtte reise ei stund for å komme til et sted...

Hadde jeg vært i ledelsen i Betheda så hadde jeg ikke vært i tvil :cool:

 

I TES: Arena så gjekk det jo ann å reise overalt, men eg har aldri prøvd dette da.

 

Sjølv vil eg ha det i Elsweyr/Valenwood der du må enten hjelpe Elsweyr med å invadere Valenwood, eller hjelpe Valenwood med å slå tilbake invasjonen.

 

Og så vil eg også prøve ut Black Marsh og Morrowind. Da kan f.eks Black Marsh ta hevn over at Morrowind tar argonske slaver.

 

Khajiits og Aronians<3

Lenke til kommentar

Oblivion er kanskje det beste spillet jeg noensinne har spilt. Å gjøre 5ern om til online kunne gått hvis det bare hadde vært for LAN, som vil si at en venn plutselig kunne hoppet inn som i GoW og dere kunne spilt det sammen på en måte, men å gjøre om spillet til et MMORPG ville vært en skandale, ettersom MMORPG er alt for dårlige i dag, og jeg liker Oblivion fordi det ikke var det, et MMPORG ville gjort om spille til det motsatte av hva det er nå.

Lenke til kommentar
Oblivion er kanskje det beste spillet jeg noensinne har spilt. Å gjøre 5ern om til online kunne gått hvis det bare hadde vært for LAN, som vil si at en venn plutselig kunne hoppet inn som i GoW og dere kunne spilt det sammen på en måte, men å gjøre om spillet til et MMORPG ville vært en skandale, ettersom MMORPG er alt for dårlige i dag, og jeg liker Oblivion fordi det ikke var det, et MMPORG ville gjort om spille til det motsatte av hva det er nå.

Og atmosfæren kommer til å bli SØNDERKNUST, hvis det blir MMORPG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...