ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men når morrowind hadde spilt sin rolle , hvordan var spekulasjonene for det neste spillet i rekken. alså oblivion? tenker da på hvor spillet utspiller seg i The elder scrolls noen som traff riktig den gang? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 En ting jeg alltid har drømt om i TES spill er coop-mode. Hadde vert utrolig festlig å utforske et par huler på LAN. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 En ting jeg alltid har drømt om i TES spill er coop-mode. Hadde vert utrolig festlig å utforske et par huler på LAN. Jepp . Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trudde det fantes jeg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trudde det fantes jeg? Var visst en mod til Oblivion under utvikling, men den ble visst aldri ferdig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trudde det fantes jeg? Var visst en mod til Oblivion under utvikling, men den ble visst aldri ferdig. Den er ferdig. Men den er møkk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trudde det fantes jeg? Var visst en mod til Oblivion under utvikling, men den ble visst aldri ferdig. Den er ferdig. Men den er møkk. Åh? Fortell! Ihvertfall, jeg tror nesten, ved tanke på dagens populæritet at vi kan garantere at COOP av et slag vil komme. Åh, tenk på COOP med 8 personer da! Ikke MMORPG, bare få personer som du kan spille med. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Åh? Fortell! Ihvertfall, jeg tror nesten, ved tanke på dagens populæritet at vi kan garantere at COOP av et slag vil komme. Åh, tenk på COOP med 8 personer da! Ikke MMORPG, bare få personer som du kan spille med. Det med Oblivion COOP modden er at ingenting er synkronisert. Man spiller heller ikke direkte sammen, men man representeres av en NPC som står der spilleren står. Man kan ikke sloss sammen, man kan ikke dra på quester sammen. Det hele er vel egentlig den første alpha-versjonen av koden til COOP modusen. Desverre er den helt ubrukelig, og de som lagde den ga opp prosjektet da den første versjonen var sluppet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Åh? Fortell! Ihvertfall, jeg tror nesten, ved tanke på dagens populæritet at vi kan garantere at COOP av et slag vil komme. Åh, tenk på COOP med 8 personer da! Ikke MMORPG, bare få personer som du kan spille med. Det med Oblivion COOP modden er at ingenting er synkronisert. Man spiller heller ikke direkte sammen, men man representeres av en NPC som står der spilleren står. Man kan ikke sloss sammen, man kan ikke dra på quester sammen. Det hele er vel egentlig den første alpha-versjonen av koden til COOP modusen. Desverre er den helt ubrukelig, og de som lagde den ga opp prosjektet da den første versjonen var sluppet. Ja, den ble aldri ferdig. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Coop i lan er drømmen da Hadde virkelig kommet til å slått ann hos meg å søskenbarnet mitt bruke hver eneste ferie med TES5 coop sweet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 i 2010 er det håp om nytt Elder Scrolls! http://news.teamxbox.com/xbox/18004/Bethes...Title-for-2010/ Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gode nyheter! Da er det bare å kose seg med Fallout 3 så lenge. Gleder meg til å prøve det. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Herlig! Da er det bare å sette seg ned og vente... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Trenger vel ikke å vente Kan jo spille Oblivion hvertfall 5 ganger til før neste TES kommer . eller ta en runde morrowind eller 3 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Blir nok en del oppvarming med Morrowind, men Oblivion klarer jeg ikke å like uansett hvor mye jeg prøver. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Med meg er det motsatt. Jeg klarer ikke spille Morrowind, men jeg tror aldri jeg har kost meg så mye med et spill som når jeg og kompisen satt oppe sene nattetimer og bytta på å spille. Var jo en grafikk jeg aldri hadde sett makan til før. Men visst jeg prøver å spille Oblivuion igjen nå får jeg en ekkel litt småkvalm følelse i magen Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke tall på de nettene meg og en kompis har brukt på å sitte og spille MW på hver vår PC. Derfor jeg alltid har sultet etter en coop mulighet. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi hadde bare en data, så vi måtte sitte å se på hverandre spille. Det va ikke alltid like gøy når det kribla i hendene etter å gjøre alt selv. Husker enda hvor musestille vi satt når vi gikk gjennom grotter. Vi var livredde for at noe plutselig skulle hoppe på oss. Meeen så kom "Life detection" og halve morroa forsvant. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Eg slit med å spele både Morrowind og Oblivion. Oblivion fordi det er keisamt, Morrowind fordi det ikkje vil starte. Eg har installert Morrowind på tre forskjellige maskiner. Den første fungerte det på, men var temmeleg ustabilt, dei to siste vil det ikkje starte på i det heile. Irriterande greier. Kay Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke tall på de nettene meg og en kompis har brukt på å sitte og spille MW på hver vår PC. Derfor jeg alltid har sultet etter en coop mulighet. And its Growing!! Tenk så lett det hadde vært å bare spawnet i samme verden. er uendelig med muligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå