Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls 5?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Trudde det fantes jeg?

Var visst en mod til Oblivion under utvikling, men den ble visst aldri ferdig.

Den er ferdig. Men den er møkk.

Åh? Fortell!

Ihvertfall, jeg tror nesten, ved tanke på dagens populæritet at vi kan garantere at COOP av et slag vil komme. Åh, tenk på COOP med 8 personer da!

Ikke MMORPG, bare få personer som du kan spille med.

Lenke til kommentar
Åh? Fortell!

Ihvertfall, jeg tror nesten, ved tanke på dagens populæritet at vi kan garantere at COOP av et slag vil komme. Åh, tenk på COOP med 8 personer da!

Det med Oblivion COOP modden er at ingenting er synkronisert. Man spiller heller ikke direkte sammen, men man representeres av en NPC som står der spilleren står. Man kan ikke sloss sammen, man kan ikke dra på quester sammen. Det hele er vel egentlig den første alpha-versjonen av koden til COOP modusen. Desverre er den helt ubrukelig, og de som lagde den ga opp prosjektet da den første versjonen var sluppet.

Lenke til kommentar
Åh? Fortell!

Det med Oblivion COOP modden er at ingenting er synkronisert. Man spiller heller ikke direkte sammen, men man representeres av en NPC som står der spilleren står. Man kan ikke sloss sammen, man kan ikke dra på quester sammen. Det hele er vel egentlig den første alpha-versjonen av koden til COOP modusen. Desverre er den helt ubrukelig, og de som lagde den ga opp prosjektet da den første versjonen var sluppet.

Ja, den ble aldri ferdig.

Lenke til kommentar

Med meg er det motsatt. Jeg klarer ikke spille Morrowind, men jeg tror aldri jeg har kost meg så mye med et spill som når jeg og kompisen satt oppe sene nattetimer og bytta på å spille. Var jo en grafikk jeg aldri hadde sett makan til før. Men visst jeg prøver å spille Oblivuion igjen nå får jeg en ekkel litt småkvalm følelse i magen :p

Lenke til kommentar

Vi hadde bare en data, så vi måtte sitte å se på hverandre spille. Det va ikke alltid like gøy når det kribla i hendene etter å gjøre alt selv. Husker enda hvor musestille vi satt når vi gikk gjennom grotter. Vi var livredde for at noe plutselig skulle hoppe på oss. Meeen så kom "Life detection" og halve morroa forsvant.

Lenke til kommentar

Eg slit med å spele både Morrowind og Oblivion. Oblivion fordi det er keisamt, Morrowind fordi det ikkje vil starte. Eg har installert Morrowind på tre forskjellige maskiner. Den første fungerte det på, men var temmeleg ustabilt, dei to siste vil det ikkje starte på i det heile. Irriterande greier.

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...