Gavekort Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Høres ikke ut som de fleste her er kjent med uttrykket: Optimalisering. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Leste at TES 5 kommer etter BRINK... Altså i ca. 2010-2011... Endret 31. august 2009 av Hooooody Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hvor leste du det? Jeg regner ikke med det kommer før omtrent da uansett. Endret 1. september 2009 av Tabris Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Dette er en av mange nettsider der jeg har lest det... Endret 1. september 2009 av Hooooody Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette er gamle sitater hvor han sier at det er "potentially" et nytt TES-spill i 2010. Så egentlig er vi like langt. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Håper det kommer før 2012; DOMMEDAG!! Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www.joystiq.com/2009/08/15/elder-sc...ce-for-elder-s/ Fra 15. august 2009 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dette er det siste vi har fra Bethesda selv, som kommenterer utsagnet Master_Chef postet: http://bethblog.com/index.php/2009/08/17/c...s-game-mmo-etc/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 In regards to the MMO comment, he was asked if there was “any chance of an Elder Scrolls MMO” and he replied — in a joking fashion — by saying “I guess there’s a chance.” To be clear, Todd and his team do not make MMOs, for any franchise, at all. We have another division – ZeniMax Online Studios – which is lead by Matt Firor, and they are working on an MMO. They have not said anything about what game they are making. When ZeniMax Online is ready to show what they are up to, we’ll let everyone know. Until then we aren’t going to provide hints or speculate on what they’re doing either. Hope that helps clear things up. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 håper de klarer og krysse fine oblivion med fantastiske morrowind, da er vi inne på noe. ++++ at verdener ferdig levla, alltså at folk og vesener ikke levler med deg som spiller. det er døden for en RPG fan og på lvl 20 få bank når man møter goblins Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Håper det kommer før 2012; DOMMEDAG!! Det er ikke før i desember 2012, så det er nærmere 2013. God tid. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) ++++ at verdener ferdig levla, alltså at folk og vesener ikke levler med deg som spiller. Jeg skjønner hvorfor du vil dette, men det er også en fordel ved å la verden levle med karakteren. Når du har en åpen verden som kan utforskes etter fritt ønske vil man gjerne ikke avgrense områder ved å sette faste levler på motstanderne. Når folk starter en ny karakter vil de gjerne spille nye quests de ikke spilte i sin første playthrough f. eks., og man vil unngå gameplay hvor du blir nødt til å spille de samme nybegynner-oppdragene hver gang du starter en ny karakter for å finne noen av de questa du ikke spilte med forrige karakter. Sjarmen med en åpen fri verden som levler med deg er at karakteren har flere valg om hvor han vil begynne oppdragene sine, det blir mindre repetisjon når du starter nye karakterer, og dette vil igjen gjøre det mer interessant for spilleren å prøve forskjellige klasser og spillestiler. Dette er kanskje mest passende for et TES-spill? Endret 30. september 2009 av Master_Chef Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 ++++ at verdener ferdig levla, alltså at folk og vesener ikke levler med deg som spiller. Jeg skjønner hvorfor du vil dette, men det er også en fordel ved å la verden levle med karakteren. Når du har en åpen verden som kan utforskes etter fritt ønske vil man gjerne ikke avgrense områder ved å sette faste levler på motstanderne. Når folk starter en ny karakter vil de gjerne spille nye quests de ikke spilte i sin første playthrough f. eks., og man vil unngå gameplay hvor du blir nødt til å spille de samme nybegynner-oppdragene hver gang du starter en ny karakter for å finne noen av de questa du ikke spilte med forrige karakter. Sjarmen med en åpen fri verden som levler med deg er at karakteren har flere valg om hvor han vil begynne oppdragene sine, det blir mindre repetisjon når du starter nye karakterer, og dette vil igjen gjøre det mer interessant for spilleren å prøve forskjellige klasser og spillestiler. Dette er kanskje mest passende for et TES-spill? Ja, håper det ikke går i retning av wow, for guds skyld. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du kan jo også se for deg hvor latterlig det blir hvis man nettopp er blitt guildmaster i the Dark Brotherhood, og så må begynne å drepe level 1 creatures når du begynner på fighter guild quests. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke latterlige i det hele tatt. Du er allerede en veldig god kriger, så selvfølgelig er de aller første fighter guild questa dritlette for deg. For meg er det aller moromste i ett RPG det å se karakteren din bli kraftigere og kraftigere. Hvis man blir eid av et monster når man er lvl 10, så burde man bare ungå det monsteret, og heller komme tilbake på lvl 20 og eie tilbake. Det at monstrene levlet opp sammen med deg var den ene tingen som ødela spillopplevelsen min på Oblivion helt totalt. Det gikk fra et veldig bra spill, til et middelmådig, pga en enkelt misslykket spillmekanikk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke latterlige i det hele tatt. Du er allerede en veldig god kriger, så selvfølgelig er de aller første fighter guild questa dritlette for deg. For meg er det aller moromste i ett RPG det å se karakteren din bli kraftigere og kraftigere. Hvis man blir eid av et monster når man er lvl 10, så burde man bare ungå det monsteret, og heller komme tilbake på lvl 20 og eie tilbake. Det at monstrene levlet opp sammen med deg var den ene tingen som ødela spillopplevelsen min på Oblivion helt totalt. Det gikk fra et veldig bra spill, til et middelmådig, pga en enkelt misslykket spillmekanikk. Er veldig enig! Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis man blir eid av et monster når man er lvl 10, så burde man bare ungå det monsteret, og heller komme tilbake på lvl 20 og eie tilbake. Dette vil jo bety at kun et fåtall av motstanderne vil gi deg en fair fight, mens de fleste encounters vil enten være for lette slik at du bare raser gjennom uten motstand, eller for vanskelige slik at du må gi opp og snu. Veldig dårlig level design, og ikke minst elendig flyt og balanse i spillet imo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker i hvert fall muligheten til å bygge opp karakteren min til å bli gudommelig god i RPG-spill. Jeg synes ikke det er noe kult når den beste karakteren man kan lage i Oblivion er en char med de 7 mest ubrukelige skillsa som major skills, slik at du ikke levler. Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker i hvert fall muligheten til å bygge opp karakteren min til å bli gudommelig god i RPG-spill. Jeg synes ikke det er noe kult når den beste karakteren man kan lage i Oblivion er en char med de 7 mest ubrukelige skillsa som major skills, slik at du ikke levler. likte Morrowind , va så kult og lvl systeme va bra. likte alt untat måten man slår på xD... ser så hemma ut lol... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det med justerbar vanskelighets grad MÅ bort.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå