AnBa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Som sagt, jeg fant det ut. Håper Interplay kan motbevise det, though. Hvis Fallout skal bli en MMO, vil jeg at Interplay skal lage det. Om så i samarbeid med Masthead. Edit: Vi er LANGT off-topic. Back on track, folks. Endret 17. april 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
Nujabes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Oblivion game of the year edition til Xbox360 billig? har de det på eb games f. eks? synes dette er det beste spillet noen gang laget, spilte det på pc før hele tiden.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 drev og letet etter det selv men fant bare drøye priser, oblivion "vanilla" fant jeg under 200,- Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fant min kopi til en 50lapp Helt ny med den mynten, kartet og bonusdvden (vet ikke om det er GOTY eller ikke) Lenke til kommentar
Nujabes Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fant min kopi til en 50lapp Helt ny med den mynten, kartet og bonusdvden (vet ikke om det er GOTY eller ikke) Hvor kjøpte du det?? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fant min kopi til en 50lapp Helt ny med den mynten, kartet og bonusdvden (vet ikke om det er GOTY eller ikke) Hvor kjøpte du det?? Leenge siden, husker ikke nå. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De kommer nok til å koste mer en 50. Jeg vet at de begynte å selge det igjen rundt FO3-utgivelsen. Men nå har jeg ikke greid å finne noen kopier på noen av spillsjappene i byen. Kan sjekke i morgen, så kan jeg sjekke pris også. VIl virkelig ha GOTY, men nå sparer jeg til 5. mai så jeg kan kjøpe 3 FO3-DLCer på en gang ^^, Lenke til kommentar
Nujabes Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skriv her om du finner det no sted a Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 De kommer nok til å koste mer en 50. Jeg vet at de begynte å selge det igjen rundt FO3-utgivelsen. Men nå har jeg ikke greid å finne noen kopier på noen av spillsjappene i byen. Kan sjekke i morgen, så kan jeg sjekke pris også. VIl virkelig ha GOTY, men nå sparer jeg til 5. mai så jeg kan kjøpe 3 FO3-DLCer på en gang ^^, Såklart, når jeg senere så samme versjon av spillet kosta det 200. Jeg fant mitt spill på spiderman tror jeg. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Spiderman finnes ikke i Stavanger lenger. Kjøpt opp av GAME. Lenke til kommentar
Nujabes Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg fant det ikke på noen av game butikkene i oslo.. hva skjer med verdenen, verdens beste spill selges ikke lenger.... noen som vet om et nettsted som selger oblivion GOTY til X360, ikke så alt for dyrt? Endret 24. april 2009 av Nujabes Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 ikke så alt for dyrt? hvor mye tenker du på da? Lenke til kommentar
Nujabes Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 3-400 kr... har ikke så lyst til å betale full pris for et så gammelt spill. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 3-400 kr... har ikke så lyst til å betale full pris for et så gammelt spill. billigste jeg finner http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinf...aspx?plid=10411 Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 ikke annet enn at det kommer bok nei, tror folket her inne at det blir Skyrim? noen tanker rundt det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Håper det. Elsker snøen i bruma Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, kunne jo vært spennende med mer Nord (som i rasen). Men et helt landskap med snø, nja usikker. Har litt blandet følelser fra Bloodmoon,selvom det var bra. hehe. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jeg synes det hadde vært morsomt å gjenoppleve Vardenfell med oppgradert grafikk. Mye har sikkert hendt der siden sist. I tilllegg kunne vi fått oppleve resten av fastlandet i Morrowind. Jeg vil gjerne se litt politikk og noe ordentlig hardcore korrupsjon. Konspirasjoner, komplotter, intriger.. ordentlig menneskelig ondskap. Jeg er ikke så stor fan av oblivion som i et helvete fra en alternativ dimensjon. Mens jeg skriver dette kommer jeg på at TES er av sjangeren fantasy RPG, noe som sikkert forklarer en del av de overnaturlige elementene i serien, men det hadde vært kult med litt realistisk faenskap i tillegg. Jeg har sånn sett ingenting imot fantasy som sjanger. Morrowind er en av mine favorittspill of all time, noe som bringer meg tilbake til postens utgangspunkt. Jeg vil helst ikke se en billig remake, men hvis det blir gjort på en ordentlig måte med solid bakgrunnshistorie tør jeg påstå et gjensyn med Morrowind bare ville være sundt. Edit: Når det er sagt, kunne det blitt kult med Skyrim. Fetere setting for en jegerkarakter finner du ikke. Jakt i snø, flølge spor i snø, lage klær av pelsen.. Jeg kan se for meg hundre spennende situasjoner for øyeblikket. Snø er gøy. Endret 19. juni 2009 av stoltz Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg håper det neste blir som i det aller første spillet, Arena. Hele kontinentet var åpent, og hver rase startet i hjemmlandet sitt. Det gjør at spillet føles forskjellig for hver rase, spesielt siden mange raser ikke akkurat liker hverandre. Det er for eksempel lite lurt for en alv å dra til orkene, men om man spiller en ork er man jo blandt venner der. Dessuten var det jo mye bedre oppdrag der, som for eksempel en dør med en gåte man måtte løse manuelt, og svaret måtte skrives inn på tastaturet for at døren skulle åpnes. Jeg fant aldri noen løsning på det, så jeg bare brukte en trolldom for å "grave" gjennom veggene rundt døren i stedet. Jeg liker oppdrag som kan løses på flere måter, slik som dette. ja, er halt enig at d burde være som de første spillene(tes 1 2 3), og nesten like stort. men hvis d blir en stor verden må man ha fast travel, jeg er glad d var fast travel på deggerfall ellers ville d ikke vere murlig å spille det, folk testet hvor langt d var og det tok 2 uker og gå over karte . hope de har med kirkegårder/gravkammer som man kan finne noen brae ting inni. og at de har med climbing mode som de har med på deggerfall, huske kor bra de va at men ikke satte seg fast og ble drept av et bra monster nor man kom til en mur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå