Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls 5?

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som tviler på at dette spillet kommer i 2010?

Enten så er Bethesda sykt god til å holde dette hemmelig, ellers så har de rett og slett ikke begynt med det...

Sendte dem en e-post og spurte om TES5, men fikk ikke svar, så det er tydligvis noe de vil holde hemmelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som tviler på at dette spillet kommer i 2010?

Enten så er Bethesda sykt god til å holde dette hemmelig, ellers så har de rett og slett ikke begynt med det...

Sendte dem en e-post og spurte om TES5, men fikk ikke svar, så det er tydligvis noe de vil holde hemmelig...

Eller så er de lei av spørsmålet og gidder ikke svare. Det hadde jeg gjort.

Lenke til kommentar
Men spillet ligger jo ikke under "in development" engang!

Syns bare det er litt bekymringsverdig med tanke på at spillet er sagt skal komme ut i 2010! :ermm:

For å være helt ærlig, tror jeg ikke det kommer før 2011 elns.

Mulig det blir launch med Microsofts neste konsoll.

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan de hadde fått til et coop-mode? Det hadde vært tungvint med saver som kun kunne loades med begge kobla sammen, sån derre drop-down hadde fått "magien" i TES til å forsvinne, og flere metoder kommer jeg ikke på...

Lenke til kommentar

En ting som er gøy med TES (har kun spillt oblivion), er at om du myrder noen, er det ikke bare å vente i 5 minutter, og så er de levende igjen... En del slike ting... Men i multiplayer hadde det ikke gått, hadde bare vært kjedelig om noen småunger løp rundt og slakta alle folka...

Lenke til kommentar

En mulighet hadde vært et slags "trackdown"-scenario (eller politi og tyv)

Der en spiller har hele kartet og bevege seg på, osgå skal alle andre finne ham og drepe han innen en viss tid eller at tyven når et viss punkt.

Også legger den som blir jaget hele tiden spor etter seg, og så kan man spørre innbygerne om de har sett personen og hvilken retning han dro og budbringere kan komme med oppdateringer...for eksempel :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kilde?

Sist gang jeg sjekka var rettighetene gitt til Masthead Studios. Eller deler av dem.

Har hørt rykter om at Bethesda skal saksøke, men så vidt jeg vet har Interplay rettighetene på et Fallout Online-spill.

Og Bethesda har aldri hatt rettighetene på Fallout Online, så det er absolutt ikke et prosjekt mindre for dem. Om søksmålet går gjennom (hvis det i det hele tatt eksisterer) så kommer Bethesda til å sitte med rettighetene, og da er det de som må lage FOOL.

Surfa litt rundt og fant det jeg ville finne:

En del av avtalen mellom Bethesda og Interplay var visst at de skulle begynne full utvikling innen 24 måneder, som har gått. Bethesda mener ikke det har skjedd, Interplay mener det har skjedd. Hvis Bethesda saksøker, får de rettighetene på FOOL.

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar
Kilde?

Sist gang jeg sjekka var rettighetene gitt til Masthead Studios. Eller deler av dem.

Har hørt rykter om at Bethesda skal saksøke, men så vidt jeg vet har Interplay rettighetene på et Fallout Online-spill.

Og Bethesda har aldri hatt rettighetene på Fallout Online, så det er absolutt ikke et prosjekt mindre for dem. Om søksmålet går gjennom (hvis det i det hele tatt eksisterer) så kommer Bethesda til å sitte med rettighetene, og da er det de som må lage FOOL.

Surfa litt rundt og fant det jeg ville finne:

En del av avtalen mellom Bethesda og Interplay var visst at de skulle begynne full utvikling innen 24 måneder, som har gått. Bethesda mener ikke det har skjedd, Interplay mener det har skjedd. Hvis Bethesda saksøker, får de rettighetene på FOOL.

http://gamer.no/article.php?articleId=1050

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...