Jaarabygg Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det bare jeg som tviler på at dette spillet kommer i 2010? Enten så er Bethesda sykt god til å holde dette hemmelig, ellers så har de rett og slett ikke begynt med det... Sendte dem en e-post og spurte om TES5, men fikk ikke svar, så det er tydligvis noe de vil holde hemmelig... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det bare jeg som tviler på at dette spillet kommer i 2010?Enten så er Bethesda sykt god til å holde dette hemmelig, ellers så har de rett og slett ikke begynt med det... Sendte dem en e-post og spurte om TES5, men fikk ikke svar, så det er tydligvis noe de vil holde hemmelig... Eller så er de lei av spørsmålet og gidder ikke svare. Det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 De svarer jo på mail uansett da. Bare å sende automessage det. Lenke til kommentar
Jaarabygg Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Men spillet ligger jo ikke under "in development" engang! Syns bare det er litt bekymringsverdig med tanke på at spillet er sagt skal komme ut i 2010! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Men spillet ligger jo ikke under "in development" engang!Syns bare det er litt bekymringsverdig med tanke på at spillet er sagt skal komme ut i 2010! For å være helt ærlig, tror jeg ikke det kommer før 2011 elns. Mulig det blir launch med Microsofts neste konsoll. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg ville ikke ha satset på at de ble ferdig i 2010 nei. Håper de oppgraderer motoren, og ikke bruker dem samme som i Fallout 3 og Oblivion Endret 30. mars 2009 av MrLG Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg ville tro 2011 eller senere. Og de vil nok holde det hemmelig. Ihvertfall litt. Lenke til kommentar
Endar Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lurer på hvordan de hadde fått til et coop-mode? Det hadde vært tungvint med saver som kun kunne loades med begge kobla sammen, sån derre drop-down hadde fått "magien" i TES til å forsvinne, og flere metoder kommer jeg ikke på... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eneste muligheten ville nok vært om det var enkelte ting man kunne gjøre i co-op. Enkelte quests, kamper osv. Tror ikke det hadde fungert i det hele tatt. Da måtte de tatt en mer MMORPG-kinda vri a la WoW. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg er egentlig imot at TES skal bli mer mp-orientert. Flerspiller er bra, men jeg synes rett og slett at TES-spill burde forbli singleplayer. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Selv om loren i Elder Scrolls er så ufattelig digg at jeg hadde vært i hundre om de hadde lagd en MMORPG eller lignende som ble gjort på rett måte, ser jeg helst at de holder seg til enspiller. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 En ting som er gøy med TES (har kun spillt oblivion), er at om du myrder noen, er det ikke bare å vente i 5 minutter, og så er de levende igjen... En del slike ting... Men i multiplayer hadde det ikke gått, hadde bare vært kjedelig om noen småunger løp rundt og slakta alle folka... Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bare gjøre dem udødelige, at man ikke engang kan drepe dem. Begrensede verdener med så og så mange folk, så man rett og slett kunne rollespille en vanlig dag, osv. Lenke til kommentar
Jaarabygg Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 En mulighet hadde vært et slags "trackdown"-scenario (eller politi og tyv) Der en spiller har hele kartet og bevege seg på, osgå skal alle andre finne ham og drepe han innen en viss tid eller at tyven når et viss punkt. Også legger den som blir jaget hele tiden spor etter seg, og så kan man spørre innbygerne om de har sett personen og hvilken retning han dro og budbringere kan komme med oppdateringer...for eksempel Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Joda, men det er ikke MMORPG. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor skulle de fått noe slikt inn i The Elders Scrolls? Hvorfor akkurat TES? Det passer like godt inn i mange andre spill som i TES Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Helt riktig. Det har en slags Need For Speed-følelse over seg. Og barnehage-følelse. Politi og tjuv. Lenke til kommentar
Jaarabygg Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da blir ikke Fallout 3som MMO likevel, og jeg må si at jeg er glad for det. For da har Bethesda et prosjekt mindre, og fokuserer kanskje heller på TES 5 Tipper vi får høre om det om ikke alt for lenge! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Kilde? Sist gang jeg sjekka var rettighetene gitt til Masthead Studios. Eller deler av dem. Har hørt rykter om at Bethesda skal saksøke, men så vidt jeg vet har Interplay rettighetene på et Fallout Online-spill. Og Bethesda har aldri hatt rettighetene på Fallout Online, så det er absolutt ikke et prosjekt mindre for dem. Om søksmålet går gjennom (hvis det i det hele tatt eksisterer) så kommer Bethesda til å sitte med rettighetene, og da er det de som må lage FOOL. Surfa litt rundt og fant det jeg ville finne: En del av avtalen mellom Bethesda og Interplay var visst at de skulle begynne full utvikling innen 24 måneder, som har gått. Bethesda mener ikke det har skjedd, Interplay mener det har skjedd. Hvis Bethesda saksøker, får de rettighetene på FOOL. Endret 17. april 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
Jaarabygg Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kilde? Sist gang jeg sjekka var rettighetene gitt til Masthead Studios. Eller deler av dem. Har hørt rykter om at Bethesda skal saksøke, men så vidt jeg vet har Interplay rettighetene på et Fallout Online-spill. Og Bethesda har aldri hatt rettighetene på Fallout Online, så det er absolutt ikke et prosjekt mindre for dem. Om søksmålet går gjennom (hvis det i det hele tatt eksisterer) så kommer Bethesda til å sitte med rettighetene, og da er det de som må lage FOOL. Surfa litt rundt og fant det jeg ville finne: En del av avtalen mellom Bethesda og Interplay var visst at de skulle begynne full utvikling innen 24 måneder, som har gått. Bethesda mener ikke det har skjedd, Interplay mener det har skjedd. Hvis Bethesda saksøker, får de rettighetene på FOOL. http://gamer.no/article.php?articleId=1050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå