Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls 5?


Anbefalte innlegg

Har en moro account jeg rollespiller på.

 

Spiller med en Wood Elf, og bor i en av leirene rundt om kring i spillet, sikkert lagt til av OOO. Bruker kun kniver og pil og bue, og lever av å lage potions og drepe dyr. Reiser om dagen, sover om kvelden.

Tjente 10000 på et par timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mods er fint, spesielt de mindre, som ikke gjør så mye, men som sparer en for mye frustrasjon. Men en del feil med de store moddene. F.eks Kvatch Rebuilt er full av bugs, og når det ikke er voice-acting blir det litt kjedelig (veldig bra mod ellers)...

 

I TES5 burde de alliert seg med moddere for å få spillet ferdig fortere, og med mer variasjon. Selvsagt kvalitetskontroll etterpå da...

Lenke til kommentar
Mods er fint, spesielt de mindre, som ikke gjør så mye, men som sparer en for mye frustrasjon. Men en del feil med de store moddene. F.eks Kvatch Rebuilt er full av bugs, og når det ikke er voice-acting blir det litt kjedelig (veldig bra mod ellers)...

 

I TES5 burde de alliert seg med moddere for å få spillet ferdig fortere, og med mer variasjon. Selvsagt kvalitetskontroll etterpå da...

Bare dumt å "alliere seg med modderne", plutselig er det en som fucker opp alt.

 

Nei, det går mye fortere når de har kontroll over folkene sine og ikke trenger å passe på noen. Bethesda er så sammenlimt at det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Husk at det ikke er mulig å ha mods på Xbox 360 eller PS3(tror ikke det funker på PS3), så det er bare PC-brukere som får nytte av dem.

Vi vet jo det. Den som tror noe annet er dum.

 

Joa, men hvis noen sier at de savna noe i Oblivion, så bruker folk ofte argumentet " men det var en mod som fiksa det bla bla", som om det kun ble spilt på PC.

Lenke til kommentar

Hvis et kommer et TES5 håper jeg de har tatt mye inspirasjon fra moddene, spesielt Oscuros Oblivion Overhaul, og slutter å forenkle spillet for å tekke massene slik de gjorde i Oblivion.

 

Ja, fin grafikk er bra, men spenningen i TESserien har alltid vært i å utforske en diger og ugjestmild verden. Men når man ikke trenger å planlegge turene sine lenger, ikke trenger å passe på at man har riktig utstyr, ikke trenger å være høy level for å kunne gå uredd rundt... Hva er poenget da? Slossesystemet og magisystemet har aldri vært bra i TES, og storyene er aldri blant de beste. Å ha et bra rollespillsystem under det hele hjelper ikke så lenge det ikke er noe spill oppå. Da kan man jo bare spille Progress Quest, som faktisk er morsommere enn Vanilla Oblivion i lengden.

 

Ja, det er viktig med et innbydende spill for folk som spiller serien for første gang. Men det kan man lage ved hjelp av en god begynnelse, med god læringskurve. Men trenger ikke ødelegge hele spillet.

 

Så mine håp for TES5 er at de:

 

- Lager spillet utfordrende igjen, slik at det blir spennende å utforske verden og storyen.

- Lager en utviklingsplatform for spillet som er stødig nok til at de kan fortsette å utvikle verdenen, ikke bare gi ut små expansionpacks.

- Lager spillet enda mer moddervennlig, fordi Bethesda alene vil aldri kunne gjøre spillet så bra som de kan med hjelp av spillerne sine.

Lenke til kommentar

Det med 2010 er bare rykter. Egentlig, ett rykte. Fra et intervju med en av utviklerene, som sa at han HÅPET å få det ferdig til 2010, men jeg tviler meget, meget sterkt. Ivhertfall med utgivelsen av Fallout 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...