Gå til innhold

Cowon iAudio D2, filnavn-problem.

Anbefalte innlegg

Fikk en Cowon iAudio D2 til jul nå nettopp. Virker som en super spiller det, og jeg har nettopp overført 5 1/2 GB musikk til den. Så er det problemet. "unknown" står det på alt. Alle musikkfilene(også de jeg synkroniserte med WMP slik jeg leste i en test at man måtte... gjorde ikke det med alt siden jeg ikke har all musikken min i WMP, og prøvde med et par andre sanger som funket greit først) jeg lastet over, artister, album, spor, alt er unknown. Og det funker egentlig veldig dårlig for meg å ikke vite hva jeg setter på >_> Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre med dette? Prøvde å ta en titt på filene som fulgte med, men skjønte ikke mye av det... teknisk anliggenhet er ikke en god beskrivelse av meg kan man si. Hjelp?

Endring: jeg klarte å overføre på en grei måte med navn nå, takket være JetShell-programvaren. Noen som har noen erfaring med den så det går raskere å overføre? Jeg får bare sendt over litt av gangen, et album eller en mappe med sanger, og jeg har en god del forskjellige. Noen måte å samle flere?

Endret av BakeKake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

du må nødvendigvis tagge filene... dvs fylle inn artist/tittel etc. prøv mediamonkey, drt gjør mye av det automatisk. eller du kan rett og slett finne filer etter filnavn, det er den nederste muligheten der du velger om du skal sortere etter artist/tittel/album etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...