Gå til innhold

TEST: I&S 981 servertower

Anbefalte innlegg

Har hatt dette kabinettet i 7(?) år. Kjøpte det opprinnelig fordi det skulle ha god plass. Bruker det nå til HTPC i stua. Syns fortsatt det ser pent ut, og siden det er så stort er det nok plass til naturlig luftsirkulasjon og det går derfor utmerket med helt vifteløs innmat :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er plastfrontutgaven av det samme kabinettet. Det veier også 2,5 kilo mindre. Og er litt billigere. Dette kabinettet leveres med støvfilter foran viften i front, men utover det er ikke forskjellen så stor, og jeg støtter uttalelsen om at det dette ikke er et kabinett som man drar med seg mange steder.

Jeg bar EYE2000b-kabinettet mellom pappa og mamma sitt hus minst en gang i uken før. :/ Husker når jeg skulle fra TG så bar jeg den i en koffert, tok tog og sånt, det var VELDIG slitsomt.

Men er egentlig ganske fornøyd med kabinettet, virker veldig solid og lite "kosmetikk".

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

mindre?

Synes ikke det er like stilfullt.

Ellers har det nok mye bedre byggekvalitet og er mye mer praktisk. Skal jo egentli innrømme at jeg har vurdert det, men det har liksom ikke fristet noe særlig likevell. Synes I&S'en har strøkent utseende.

Sliter litt med diskkjøling i I&S'en ... har prøvd med diskrammer med kjøleribbe, men det blir ikke nok, må ha noe mer luftgjennomstrømning. Hvordan er det med diskbays med MEGET stillegående vifter?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...