koda Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har hatt dette kabinettet i 7(?) år. Kjøpte det opprinnelig fordi det skulle ha god plass. Bruker det nå til HTPC i stua. Syns fortsatt det ser pent ut, og siden det er så stort er det nok plass til naturlig luftsirkulasjon og det går derfor utmerket med helt vifteløs innmat Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Her er plastfrontutgaven av det samme kabinettet. Det veier også 2,5 kilo mindre. Og er litt billigere. Dette kabinettet leveres med støvfilter foran viften i front, men utover det er ikke forskjellen så stor, og jeg støtter uttalelsen om at det dette ikke er et kabinett som man drar med seg mange steder. Jeg bar EYE2000b-kabinettet mellom pappa og mamma sitt hus minst en gang i uken før. :/ Husker når jeg skulle fra TG så bar jeg den i en koffert, tok tog og sånt, det var VELDIG slitsomt. Men er egentlig ganske fornøyd med kabinettet, virker veldig solid og lite "kosmetikk". Endret 25. desember 2007 av Blackslash Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Finnes det ikke noen teknologiske oppdaterte serverkabinetter av denne "typen"? Annser ikke stacker kabinettene som noe alternativ egentlig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 kan du utdype årsaken til at stacker ikke er et alternativ for deg? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) mindre? Synes ikke det er like stilfullt. Ellers har det nok mye bedre byggekvalitet og er mye mer praktisk. Skal jo egentli innrømme at jeg har vurdert det, men det har liksom ikke fristet noe særlig likevell. Synes I&S'en har strøkent utseende. Sliter litt med diskkjøling i I&S'en ... har prøvd med diskrammer med kjøleribbe, men det blir ikke nok, må ha noe mer luftgjennomstrømning. Hvordan er det med diskbays med MEGET stillegående vifter? Endret 1. februar 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bruker O-ringer i 5.25" brønnene jeg, med to mist 120mm-ere forran harddiskene, og dette funker knall uten at det blir bråkete. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 o-ringer? (med stor fare for å høres ut som en tosk...) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 gummi ringer, ligner på pakkninger, fåes vel på diverse jern og/eller rørlegger forrettninger. du bare trer to oringer rundt disken og så stripser du den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå