levlex Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Denne skjønnheten gir SMS-brukeren mareritt om natten. Les mer Lenke til kommentar
poe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Denne skjønnheten gir SMS-brukeren mareritt om natten. Les mer Det var nå ennå godt at du fikk slakte en SE-telefon på selveste julaften. Så ble det jul på deg og i år... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 En dårlig tlf må da fortjene slakt, er du ikke enig poe? Du får si hva du vil, men du skinner gjennom som en SE-fanboy Utrolig at SE kan levere en tlf med en så dårlig ordbok. Må tilbake til T300 for å huske en så dårlig ordbok såvidt jeg kan se, og jeg har prøvd og hatt\lånt det meste av SE-tlfer som har kommet ut gjennom tidene. Lenke til kommentar
poe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 En dårlig tlf må da fortjene slakt, er du ikke enig poe? Du får si hva du vil, men du skinner gjennom som en SE-fanboy Utrolig at SE kan levere en tlf med en så dårlig ordbok. Må tilbake til T300 for å huske en så dårlig ordbok såvidt jeg kan se, og jeg har prøvd og hatt\lånt det meste av SE-tlfer som har kommet ut gjennom tidene. Joda. Helt enig at telefonen fortjener slakt hvis den er så dårlig. Men er den sååå dårlig? Men, pytt, pytt. God Jul! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul til deg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg