EinarEriksen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 År 2007 har bydd på en rekke fete mobiler. Her er de fem telefonene redaksjonen ser på som årets hotteste. Les mer Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 snedig at ingen av glofiish modellene er med der :/ Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er vel ikke bare jeg som savner iPhone...? Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er vel ikke bare jeg som savner iPhone...? Hvis du leser artikkelen så forstår du kanskje bedre.Ta deg et eple mens du leser. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg skjønner at den ikke har den samme superteknologien som alle de andre, men det var overraskende å lese en artikkel om 2007s hotteste telefoner og ikke finne iPhone. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er vel ikke bare jeg som savner iPhone...? Hvis du leser artikkelen så forstår du kanskje bedre.Ta deg et eple mens du leser. jeg skulle til å kommentere at jeg er imponert over amobil som klarte å lage en "beste mobiler" liste uten iphone i det hele tatt til stede Lenke til kommentar
djchange Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå har vel ikke Amobil hatt en test av iPhone i løpet av 2007. Artikkelen tar jo for seg mobiltelefoner som Amobil har testet gjennom året 2007. :> Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 De har faktisk testet iPhone. http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...1026/konklusjon Ellers syntes jeg det var en god artikkel med flotte telefoner. (selv om jeg må si meg enig med Fisker, så mange pene ord som dere har gitt til iPhone iløpet av året er det rart at den ikke er med her) Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Virket som en fornuftig og gjennomtenkt liste. Endret 24. desember 2007 av håvard87 Lenke til kommentar
glosi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bra liste, Iphone har ikke noe på lista å gjøre Den er jo ikke i vanlig salg i norge en gang. Finnes kanskje 1000 stk totalt i norge. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 snedig at ingen av glofiish modellene er med der :/ Selges de i Norge i det hele tatt? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 jada, det selges på www.idedata.no får jeg råd, så skal jeg kjøpe en i januar Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei, og takk for tilbakemeldinger. Grunnen til at Iphone ikke er med, er at den ikke er til vanlig salg i Norge. Skulle vi hatt med Iphone på listen, burde vi også hatt med en rekke Korea/Japan only-modeller. Det har utvilsomt blitt lansert telefoner som er fetere/like fete enn/som de på listen, men de er ikke til salgs i Norge. En idé kunne vært å lage listen "Verdens feteste mobiler 2007". Hilsen Marius, Amobil.no Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, skulle man hatt med mobiler fra hele verden ville vel ingen på denne lista kommet med, kanskje med unntak av N95....i Asia ligger de tross alt 2-3 år lenger frem i tid enn oss, når det gjelder mobiler (og forsåvidt også mange andre ting). Lenke til kommentar
poe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 År 2007 har bydd på en rekke fete mobiler. Her er de fem telefonene redaksjonen ser på som årets hotteste. Les mer Nå er i alle fall julekvelden reddet for nerdene her på amobil. En liste uten Sony Ericsson må jo være som en våt drøm for dem... Hottest er vel de telefonene som er akkurat det? De som selger som varmt vetebrød? Seriøsiteten når nye høyder... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Veldig god liste og velfortjent førsteplass Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hehe...å der var poe igang igjen God Jul folkens Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vel han får ha god jul han også Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bra liste, Iphone har ikke noe på lista å gjøre Den er jo ikke i vanlig salg i norge en gang. Finnes kanskje 1000 stk totalt i norge. Pøh, man kan jo kjøpe dem på QXL i bøtter og spann Og jeg tipper antallet iPhones i Norge er nærmere 10000 enn 1000 akkurat nå. Uansett, at S710 er på listen er en skandale. Den er det verste makkverket jeg har eid. Overgangen fra S710 til iPhone kan ikke beskrives som noe annet enn pur frelse. Lett å få solgt er den heller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) År 2007 har bydd på en rekke fete mobiler. Her er de fem telefonene redaksjonen ser på som årets hotteste. Les mer Nå er i alle fall julekvelden reddet for nerdene her på amobil. En liste uten Sony Ericsson må jo være som en våt drøm for dem... Hottest er vel de telefonene som er akkurat det? De som selger som varmt vetebrød? Seriøsiteten når nye høyder... Jeg er ihuga Sony Ericsson-fan, og har vel kjøpt en 5-6 stykker hittil i år. Men jeg er helt enig med amobil; det er ingen av telefonene de har lansert i år som fortjener en plass på topp-fem-lista. Endret 24. desember 2007 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg