dioX Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 er det fler enn bare meg som har opplevd og få en treig maskin etter oppgradering? spesielt nettleser'n henger, men også inn og ut av spill går nevneverdig sakte... Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 er det fler enn bare meg som har opplevd og få en treig maskin etter oppgradering?spesielt nettleser'n henger, men også inn og ut av spill går nevneverdig sakte... Kan ikke si at jeg har merket noe der nei. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 er det fler enn bare meg som har opplevd og få en treig maskin etter oppgradering?spesielt nettleser'n henger, men også inn og ut av spill går nevneverdig sakte... Hos meg er det heller omvendt. Oppstartingen av maskinen ser ut til å gå litt raskere nå enn den gjorde før (2.10). Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 er det fler enn bare meg som har opplevd og få en treig maskin etter oppgradering?spesielt nettleser'n henger, men også inn og ut av spill går nevneverdig sakte... Hos meg er det heller omvendt. Oppstartingen av maskinen ser ut til å gå litt raskere nå enn den gjorde før (2.10). Opplever det samme som deg. Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hos meg er det også omvendt. Min maskin virker raskere og mer stabil etter oppdateringen. Endret 24. desember 2007 av Christian_mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå