nettii Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 eg blir alltid om til en liten unge på julaften. sjølv om eg er 21, so kan eg nesten ikkje vente med å opne pakka! i år er fyrste jula eg å samboaren skal feire åleine, å det er koseli. trede er pynta,å de ligge masse pakka under som eg driv å sikla etter. vil ikkje opne dei sjølv om eg har lov(gøy å ha noke å glede seg til) å so gleda eg meg til gode middag får tilogmed julenissestømpe med godt i frå nissen om nokren tima hehe God JUL alle natteravna Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skjønner ei greia med å glede seg til julaften, er jo det samme hvert år. Spise mat, åpne en hel del unødvendige og kjedelige gaver, så er det slutt igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julaften er en helt ok dag. Det er jo romjulsdagene som er digg. Sove lenge, spise skikkelig frokost hver dag, slappe av Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Enig! Romjulen eier! egentlig så gleder jeg meg ikke så mye til seinere i dag, jeg ønsker meg ingenting, så jeg får nok bøker og gensrer Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det blir ekstra spennende i dag, fordi de tidligere åra har jeg ønska meg masse, men i år har jeg ikke ønska meg noe som helst, så jeg aner ikke hva jeg får Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Synes ikke julen er spennende. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Romjula er digg ja. Fint med pakker, men faktisk best å gi bort. Nå har jeg svidd av så mye penger og tid på gaver, så de bør falle i god jord! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jula er ikke så vill, nå mista jeg enda mer julesteming når jeg våkna opp, med å se at meste av snøen har blitt borte, bare litt snø og grass over alt.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jula er ikke så vill, nå mista jeg enda mer julesteming når jeg våkna opp, med å se at meste av snøen har blitt borte, bare litt snø og grass over alt.. Derimot det som er digg er å ikke måkke. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nja. Jul er da ikke så happy. Litt gøy er det med gaver men den tida er forbi. Håper å dele gleden med andre folk fremover, og ikke sitte å tenke på julegavene dagen før julaften. Dessuten ønsker jeg meg ikke noe i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå