Pavel Nedved Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Synes det var merkelig at Juventus ikke hadde noen klubbtråder her på forumet i og med at dette tross alt er et av norges største forumer. Finnes det flere der ute som holder med Juventus? Hadde vært fint å få noen diskusjoner, for det finnes ingen gode og oppdaterte Juventussider i Norge i dag. (Ikke nevn norskefans.com. Det er en dårlig side det også. Dog oppdatert) Ranieri etter Juventus 2-0 seier over Siena: Tiago Mendes had a rare start in midfield and Sergio Almiron came on as a substitute, two players who have said they might want to move on in January."It felt right to play Tiago today, who had an excellent game even if he doesn't have 90 minutes in his legs. I also wanted to reintroduce Almiron, who has great quality and I await his return to form with open arms," continued Ranieri. "Slowly everyone is settling in and doing their bit. If someone wants to leave then I cannot hold them back, but the squad is united and I am not throwing anybody out." Tiago Mendes fikk en sjelden sjanse ettersom Nocerino var ute med omgangssyke, men virker som han spilte bra idag. Synd Canal+ ikke sendte kampen idag, men skjønner at de prioriterer Inter - Milan. Håper også at Almiron begynner å vise formen han hadde i Empoli. Du kan jo se hvordan det har gått med dem hittil i år. 17. Plass må kunne sies å være for dårlig for et lag som endte på femteplass(?) i fjor. Hyggelig å se at Giovinco gjør det så godt i Napoli. Han har vel snart hentet hjem halvparten av poengene til Empoli. Hadde også likt å se Juve låne ut Almiron så han kommer i form igjen. Nå er det vel sånn at Rafaelle Van der Vaart muligens blir Juventuspiller. Han har selv uttalt at han foretrekker Juve forran Inter. Ranieri har tidligere sagt at ingen skal hentes i Januar, men Vaart med klausiul på 1 mil£ (ca. 11 mil kroner) blir kaskje litt for fristende. Jaja! Andre der ute som brenner for Juventus? Edit: La Vecchia Signora selvsagt... Endret 5. januar 2008 av Pavel Nedved Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 JUventus er en korrupt klubb som jukser seg til resultater.....Dette skjer ihvertfall ikke i England, de spiller rettferdig fotball der. Lenke til kommentar
Pavel Nedved Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) JUventus er en korrupt klubb som jukser seg til resultater.....Dette skjer ihvertfall ikke i England, de spiller rettferdig fotball der. Du har vel kanskje ikke hørt om de siste skandalene i Engelsk fotball? Kamper i England er også under etterforskning. Få med deg fakta før du begynner å legge ut om ting du ikke har peiling på. Det virker virkelig som du har satt deg inn i Calciopoli. Hva med å komme med eksempler som støttet påstandene dine? Selv er jeg ikke noe happy for at Juve var så sterkt innblandet i Calciopoli som de var, men skal jeg bytte favorittklubb av den grunn? En liten medgangsupporter uten peiling på fotball er det du er. Juventus har sonet ett år i Serie B, men jeg forventer selvsagt ikke at klubben skal ha verdens beste omdømme allikevel. Norsk presse har på langt nær dekket Calciopoli i det hele tatt. Juventus bestakk aldri dommere som dømte kamper. De påvirket bare hvilken dommer som skulle være til stedet. Italia er et land med mange særtrekk og de fleste som følger Engelsk fotball forstår ikke Italiensk kultur. Ting er annerledes i Italia. Milans president, Berlusconi, har jo flere ganger vært anklaget for korruksjon, hvitvasking av penger og lignende, men beviser har forsvunnet på mystisk vis. Det er flere råtne epler i denne kurven, men Juventus har bevist at de vil begynne på nytt. La de få lov til det! Endret 25. desember 2007 av Pavel Nedved Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) JUventus er en korrupt klubb som jukser seg til resultater.....Dette skjer ihvertfall ikke i England, de spiller rettferdig fotball der. Alle klubber anket på at West Ham skulle straffes. Pga juks, FA vil ikke tilbake til det dårlige rykte England hadde, og lar West Ham gå fri. ManU risikerer straff etter kampen mot Everton, dem kan miste gullet, FA velger å gi 100 000tusen i bot. For ManU vil da få igjen de tapte pengene samt en del for gullet. Arsenal skulle straffes av FA for ulovlig avtale med en beligisk klubb, FA lar saken forsvinne, mens den Belgiske klubben blir straffet i hjemmlandet. En ting er sikkert, FA vil ikke ha det gamle og ødelagte rykte og vil la være å straffe de største klubbene, mens de i lavere divisjoner blir straffet. En annen ting og, er at det er korrupsjon over alt!! Uansett. Italia har fått vekk det meste, men det er sikkert noe småtteri igjen, og du må ikke glemme at VG elsker å skrive alt positivt om Engelsk fotball og det negative om bla Spania (mindre nå, grunnet Messi vel), Italia, Tyskland og Frankrike. Endret 25. desember 2007 av 3Maldini Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har faktisk peiling på fotball, men alle vet at det er mer korrupsjon i Italia iforhold til England.... Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Tja, i Norge kan man ikke si noe annet da vi har VG som vil være bedre enn Se og hør. Og prøv å begrunn bedre, ser at du ikke begrunner så ofte, men bare sier noe Men nok engang greide ikke en engelsk supporter å la være å komme inn på nok en italiensk klubb topic :S Går og registrerer meg på ManU forumet og drar fram minner. Nei, jeg skal ikke synke så lavt. Edit: Åssen i h**** skal jeg vite om det er mer korrupsjon i England enn i Italia, jeg vanker dessverre ikke med dem som driver med dette, det tror jeg ikke du gjør heller. Og i Italia så får vi det vekk, samt at FIGC sier ifra slik at media sier det og, det er ikke hemmeligheter som i England. FA bør forandre seg ellers vil det gå nedover for Engelsk fotball noe som ville vært synd. Endret 25. desember 2007 av 3Maldini Lenke til kommentar
Pavel Nedved Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg har faktisk peiling på fotball, men alle vet at det er mer korrupsjon i Italia iforhold til England.... Å ha peiling på fotball handler ikke om å kunne liste opp a-lagsstallen til Manchester United. Det handler om å skjønne hvordan fotballen fungerer. Det gjør du tydeligvis ikke når du kommer med så ubegrunnede utspill som du gjør. Selv tror jeg Arsenal og Arsene Wenger er en av de verste i England. Han henter inn den ene billige spilleren etter den andre. - Er det ikke litt suspekt at alle kommer fra Afrika? Afrika er ikke et kontinent som lever helt avskåret fra verden. Daglig drømmer millioner av unggutter om å få spille fotball i Europa, altså VET klubbene at når storklubbene begynner å henge rundt talentene deres, så betyr det at det er utsikt for grunker. Overgangsummer på alt fra 1-15 millioner kroner er latterlige lave summer. Spesielt når de fleste kjøpene til Arsenal de siste sessongene har kunnet spasere rett inn i Premier League. Jeg regner med at store summer havner i lommene på griske klubbeiere. Det er i hvert fall langt fra første gang at man finner ut at det er undertegnet to sett med kontrakter. (Les Mikel-saken) Nå skal det sies at Arsene muligens har det beste kontaktnettet i verden når det gjelder Afrikanske land, men en spiller kan ikke overbevise en klubb som Arsenal uten at han har vist klubben og serien generelt at han duger til noe. Selvsagt kan alle klubber ha slumptreff en gang i blant, men Arsenal har det alt for ofte. Er utrolig lei av engelske supportere som tror engelsk fotball er i en divisjon for seg selv. Det er vitterlig rimelig langt fra sannheten. Setter pris på hjelp fra en Milansupporter forresten! Holdt med dere mot Inter. Endret 26. desember 2007 av Pavel Nedved Lenke til kommentar
Pavel Nedved Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 JUventus er en korrupt klubb som jukser seg til resultater.....Dette skjer ihvertfall ikke i England, de spiller rettferdig fotball der. hehehehehehehehehe Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Virkelig en god start på denne tråden når trådstarter aggressivt skjeller ut det første svaret han får. Juventus' innblanding i kampfiksingsskandalen var den største skampletten i klubbens historie. Den fikk meg på mange måter til å skifte beite til Fiorentina, men jeg er jo bare en liksomsupporter uten peiling på fotball. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 JUventus er en korrupt klubb som jukser seg til resultater.....Dette skjer ihvertfall ikke i England, de spiller rettferdig fotball der. Hehe at du skriver at Juventus ER en korrupt klubb viser at du ikke vet hva du snakker om. Opprydningen er over og straffer, harde straffer har blitt delt ut. Helt enig med at FA er saa redde for eget ordspor at de ikke tor starte en opprulling av juks og korrupsjonssaker Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Anbefaler folk å titte litt på http://juvenorge.com. Meget god side hittil i alle fall. Da ser det mer eller mindre ut som Juventus har skaffet seg Rafael van der Vaart! Gledelig nyhet, for Juventus mangler absolutt offensiv drivkraft sentralt på midtbanen. Håper jeg ser dere på siden forresten. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja, noen som gleder seg til helgens kamp mot Catania? Står endel som saken her: http://juvenorge.com/22/stott-catania Kampen kan ses på Canal+. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Når jeg var ung så var Juventus det aller første (utenlandske) fotball-laget som fanget min interesse. Av en eller annen grunn så likte jeg draktene deres veldig godt og begynte å følge med italiensk fotball. På den tiden hadde Juventus et fantastisk lag, og favorittspilleren min var Gianluca Vialli. Jeg har imidlertid aldri vært særlig begeistret for den italienske fotballstilen og interessen har dalet med årene, men jeg følger fortsatt med på resultatene og nå som jeg har skaffet meg Canal Plus så kan det hende at jeg begynner å se litt kamper fra denne ligaen igjen. 1. Virkelig en god start på denne tråden når trådstarter aggressivt skjeller ut det første svaret han får. 2. Juventus' innblanding i kampfiksingsskandalen var den største skampletten i klubbens historie. Den fikk meg på mange måter til å skifte beite til Fiorentina, men jeg er jo bare en liksomsupporter uten peiling på fotball. Det forstår jeg godt med tanke på usakligheten i innleggene. 2. Man skifter aldri fotballklubb. Det er ikke klubben som er korrupt, det er menneskene som er korrupte. Når disse skiftes ut så kan ting forandres vet du. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hadde det kanskje vært interessant å vinne den nye Juventusdrakten for 08/09? Det har du muligheten til hvis du registrer deg i forumene på Juvenorge.com og svarer på 15 spørsmål relatert til EM i konkurranseforumet! Da er sesongen ferdig! Gratulerer med Champions League-kvalik og Capocannoniere-tittelen til Del Piero! Ciao, Juventini! Forza La Juve! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Holder med dere i Italia! Digger forresten Amauri, dere var heldige som fikk han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå