sbj020 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Jeg får 2-3 i spansk på skolen og er ikke veldig fornøyd med det... jeg lurte på om noen kunne si meg noen tips om hvordan jeg skal forbedre meg eller i det minste gjøre det mer interessant. Endret 25. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Følge med i timene, gjør leksene og les mye på det du føler deg dårlig i. Grazias! Rett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tja, når du, i likhet med meg, har spansk så har du virkelig gjort noe dumt Jeg kjeder meg også i timene, men jeg anbefaler å se sammenhengen mellom mange spanske og engelske ord som ofte er hentet fra hverandre. Ta f.eks. disse eksemplene: Pagina - page Región - region Nombre - name Elecctión - election Parlamento - parliament Parodia - parody Det er et vell av andre, også Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 syng en sang som gjør deg glad:D F.eks. La Bamba! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Snakk med læreren din og fortell at du ikke er fornøyd med undervisningen og at den ikke passer for deg. Kanskje dere sammen kan forbedre den? Men ta det opp på en seriøs måte. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Gjør noe som krever at du trenger spansk da ? Jeg fikk vanvittig interesse for tysk igjen etter at mange av ungarerene på industriplassen jeg jobber på kunne tysk men ikke engelsk. Tror du rett og slett trenger å bruke spansken litt i hverdagen om det er mulig ? Eks; kjøp en spansk film eller noe slikt ? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Skaff deg spanske venner on the internetz... myspace ect Lenke til kommentar
Aces Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Eks; kjøp en spansk film eller noe slikt ? Filmene til Almodovar er jo kjempegode! Edit: Eller se engelske filmer med spansk tekst;) Endret 29. desember 2007 av Aces Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 syng en sang som gjør deg glad:D F.eks. La Bamba! Lala bamba . Lenke til kommentar
GGB.PaD Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Få den en spansk dame. Så ber du hun snakke spansk til deg i sengen. UHYEESSS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå